Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

loppuraskaus ja hiustenvärjäys?

Vierailija
02.02.2009 |

Onko jotain haittaa loppuraskaudesta värjätä hiuksia tai käyttää värinpoistoa joka on itseasiassa vielä vahvempaa ainetta ku itte hiusväri?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ongelma voi olla että jollain odottajalla hiusväri voi käyttäytyä eri lailla kuin sellaisella joka ei ole raskaana. Kampaaja kyllä yleensä osaa ottaa asian huomioon.

Vierailija
2/6 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen viikkoa 12 ei suositella, mutta minä värjäsin silloinkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä näistä kysymyksiä oikein satelee?? Ei se aine päänahasta sun verenkiertoon imeydy. Ja jos meinaat et keuhkojen kautta imeytyy verenkiertoon ja sitä kautta vauvaan................ Onhan kampaajatkin raskaana!!!! Eikä ne saikulle jää heti, vaikka sitä työtä tekevätkin.

Vierailija
4/6 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan nuo imeytyy verenkierron kautta vauvaan. Myös meikit ynm. kemikaalit.

En kyllä itse käyttänyt tai käyttäisi värinpoistoa tai värjäisi hiuksia raskauden aikana. Nuohan on tunnetusti aikamoisia myrkkyjä.

Vierailija
5/6 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei haitallisesti!

Vierailija
6/6 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menin asiasta kysymään.. ajattelin että eihän oo terveellistä hengittää esim maalejakaan raskaus aikana, eikä nekää mun verenkiertoon keuhkojen kautta imeenny..

mutta kiitoksia asiallisesti vastanneille! :)

ap

mistä näistä kysymyksiä oikein satelee?? Ei se aine päänahasta sun verenkiertoon imeydy. Ja jos meinaat et keuhkojen kautta imeytyy verenkiertoon ja sitä kautta vauvaan................ Onhan kampaajatkin raskaana!!!! Eikä ne saikulle jää heti, vaikka sitä työtä tekevätkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän