PEHMOPEPUT? KOkemuksia?
Onko jollain kokemusta tästä firmasta? Tilasin vaippoja, ja maksoin etukäteen. Tilauksesta nyt neljä viikkoa, mutta myyjä ei vastaa sähköpostiin, eikä tavarpita kuulu. Luulin tätä hyväksi ja luotettavaksi firmaksi. Ainakin huonoa asiakaspalvelua!
Kommentit (8)
valitettavasti yhden keskustelupalstan jossa yksi valitteli samaa..... Tosi ikävää kuulla tommosta......
Samaa olin tulossa sanomaan kuin kakkonen.
Googlettamallakin löytää ainakin pari keskustelua vastaavanlaisista negatiivisista kokemuksista.
pitkä aika (viikko tai jotain) kun joku tälläkin palstalla samaa valitti, piti itsekin käydä katsomassa k.o.paikan nettisivut sen jälkeen.
siellä tuli kymmeniä pelkästään hyviä kokemuksia :)
Ja samalla omistajalla on toisetkin sivut, että ei kai kovin huonosti voi mennä..
http://www.kekkerit.fi/
Kyllä mä vielä luottaisin tuohon firmaan...
Eikä mitään yhteydenottoa. Soitin myös kuluttaja-asiamiehelle, jokka ollut myös firmaan yhteydessä -turhaan. Seuraava askel onkin sitten rikosilmoitus, jonka teen tällä viikolla, ellei mitään kuulu.
.ja että poikkeuksellisesta toimitusajasta ilmoitetaan välittömästi. Kuluttaja-asiamies sanoi, että ostajan pitää saada rahat takaisin kuukauden kuluttua, jollei tavaroita kuulu, eikä ole edes ilmoittanut mitään. Kovin tuntuu kylmähermoinen myyjä olevan, sillä myös hänelle olen ilmoittanut tekeväni rikosilmoituksen, jos ei mitään kuulu.
joten kuulostaa todella oudolta....