Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos olette saaneet keskenmenon ennen viikkoa 10´...

Vierailija
02.02.2009 |

oletteko jääneet kotia ettekä menneet töihin ja kuinka kauan?

mitä sanoitte työnantajalle?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska edellinen äitiysloma oli vielä kesken. äippäloman loppu häämöttää ja kaksi keskenmenoa tuoreessa muistissa. jatkamme hoitovapaalla niin kauan kuin taas uudestaan tärppää ja sitten onkin taas äippäloma. ja lapset tehtynä vois lähteä omaa uraa luomaan!!

jos oisin ollu töissä niin oisin hakenut saikkua

Vierailija
2/31 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko olo verenhukan takia ja muutenkin vähän oudot fiilarit niin lääkäri tais jonkun vajaan viikon kirjottaa..

Poison Ivy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattiin ultrassa rv 11+5. Se oli aikamoinen shokki, kun oli luullut kaiken olevan kunnossa. Keskeytynyt keskenmeno hoidettiin lääkkeellisesti ja sain viikon sairauslomaa. Tuli kyllä ihan tarpeeseen. Tuo viikko taitaa olla maksimi, jonka lääkäri kirjoittaa tuosta syystä.

Vierailija
4/31 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin lääkäri sanoi että ei tästä syystä saa kun muutaman päivän. Mulle ei tarvittu lääkkeitä eikä kaavintaa, vaan sikiö tuli ulos kokonaan itsestään. Vuotoa oli n. viikon.

Vierailija
5/31 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mennyt kesken noin 10. viikolla, mikä huomattiin 11+6. Sain sairaslomaa kolme päivää ja siihen perään oli pari lomapäivää, mitkä tosiaan tulivat tarpeeseen.

Vierailija
6/31 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain lääkkeet ja tänään olisi yöksi meno, mutta en oikein tiiä mitä teen kun ensimmäinen päivä on karenssi?jäänkö kotia vai meenkö yöksi valvomaan?mitä mieltä?

Vierailija
7/31 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksityisyrittäjä, joten ei se oli hyödyttänyt. Laskin vielä samana iltana verottajalle sosiaalimaksuja ja ennakonpidätyksiä. Kipeä olin muistaakseni noin 4 pv. Itselläni oli kaavinta, minkä jälkeen vuotoa noin 3 viikkoa. Uusi raskaus alkoi 7 kk kovan yrityksen tuottamana. Nyt minulla on 4 kk ikäinen pieni vauva sylissäni.

Vierailija
8/31 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepäät ja hoidat itsesi kuntoon.

Voimia sinulle.

Vierailija
9/31 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun työ on helppoa en oikein tiiä?/AP

Vierailija
10/31 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että etkö saanut sairaslomaa kun kävit lääkärissä? (vai mistä lääkkeistä puhut?)

Vierailija
11/31 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menis töihin, yötä vielä valvomaan!!

Ja ei muuten kannata tehdä yötöitä raskaana ollessakaan, tämä vain tämmönen sivuhuomautus.:)

Vierailija
12/31 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun työ on helppoa en oikein tiiä?/AP

Vaikka olis kuinka helppo työ niin kivut saattaa olla ihan kamalat eikä työnteosta tule mitään... Ainakin näin mulla oli. Itse en ole saikulla km takia ollut kun molemmat olivat loman aikana. Tunnollinen työntekijä kun keskenmenonkin ajottaa lomille =)

Vierailija
13/31 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa todettiin km viikolla 10+6, oli tosin kuollut jo n 3-4 viikkoo aiemmin. Samana iltana alkoi kivut jotka olivat pahemmat kuin synnytyksen avautumisvaihe. Nukkumaan mennessä kivut oli helpottanu mutta aamulla alkoivat yhtäkkiä yhtä kovina kuin illalla olivat olleet. Jatkuivat vielä seuraavaan päivään. Onneksi mieskään (itse olin ä-lomalla) ei menny töihin koska mä en oikeesti kivuista johtuen pystyny tekemään muuta kuin ravaamaan kämppää ympäri. Lasta en olisi mitenkään ollut kykenevä hoitamaan yksin (mies oli ainut jonka silloin niissä kivuissa halusin nähdä). Tosin noi kivut on todella yksilöllisiä. Mies kertoi pomolle suoraan mistä on kyse ja hän kehotti pysymään kotona niin kauan kuin tarpeen. Onneksi tuli viikonloppu joten miehenkään ei tarvinnu olla kuin yksi päivä töistä pois.

Vierailija
14/31 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vertailun vuoksi voin kertoa, että sairauslomaa lääkäriltä sain keskenmenopäivän ja ja jälkitarkastuspäivän (rh-negatiivisuuden vuoksi tarkastus oli keskenmenoa seuraavana päivänä), kokonaiset 2 päivää siis.

Vierailija
15/31 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Km-päivänä en siis voinut olla työssä, koska vuoto oli niin runsasta, ettei suurin mahdollinen yöside riittänyt, kun pari kertaa tulvahti kerralla niin paljon. Lisäksi jälkikivut eivät taittuneet edes lääkärin ehdottamalla kipulääkeannoksella. Jälkitarkastuspäivänä olisin periaatteessa voinut mennä töihin. Esimiehelle ei tarvinnut sanoa mitään, kun meillä saa olla omalla ilmoituksella kolme päivää poissa, eikä lappuun tarvitse eritellä sairauden laatua.

Vierailija
16/31 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tavinnut lääkkeitä enkä kaavintaa, kaikki tulos ulos luonnon voimalla.

Kaksi päivää keskenmenosta alkoi taas työt. Vain yksi kolleega/ystävä tiesi raskaudesta. Pomolle kerroin vasta kertoessani seuraavasta raskaudesta rv 12. Hän oli vihainen kun en ollut kertonut, olisi kuulema halunnut olla tukena eikä ainakaan rääkätä omalla kiukkuisuudellaan työasioissa.

Vierailija
17/31 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en uskalla ottaa riskiä jos yöllä on vielä kovemmat ...minä siis AP

Sain keskenmenon eilen viikkoja oli 9+2 mutta alkio oli kuolut jo aijemmin ultran mukaan jotain viikko sitten. Muuten näin unta viikko sitten että sain keskenmenon ja niin tapahtuikin:(

Vierailija
18/31 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia:(

Vierailija
19/31 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat tulleet ulos itsestään, ei ole tarvittu lääkkeitä tai kaavintaa tai muutakaan. Kertaakaan en ole ollut sairaslomalla. Kivut hoituivat kipulääkkeillä ja vuotoon riitti yöside, jota piti toki vaihtaa tosi usein.

Kaikki keskenmenot tulivat vuoden sisällä, joten siihen tottui....

Vierailija
20/31 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kivut tulee aina koviksi kun otan lääkkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi