Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin että se ainakaan minua haittaisi (meillä olikin monet tuon sarjan sukat lapsella) mutta ihan fyikkiksenä. Minusta noista ekoista ei voi tossuina puhua vaan ne on tosiaan kivat sukat jotka näyttää lapsen jalassa tossuilta.

Vierailija
2/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on varmaan jotkut pahvit sisällä tuossa kuvassa kun pysyy noin suorana. Mutta siis kyseessä on ihan perusmateriaalia olevat sukat joissa vaan värimuutoksilla saadaan illuusio aikaiseksi että lapsella oliskin tossut jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko meidän tytön jalat ollut huomattavan isot (ei ainakaan mun mielestä ole....) mutta hänelle ruvettiin käyttämään 6-12kk sukkakokoa noista ekoista jo 5kk iässä. Eli en ostaisi ehkä enää 5kk ikäiselle 0-6kk sukkia.

Vierailija
4/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ellei se 5 kk kävele jo tukea vasten, niin mun mielestä ei tarvitse mitään tossuja. Ostaisin sitten vasta kun kävelee tukea vasten ellei ole mahdollista pitää paljain jaloin kotona. Pienen jalka kasvaa aika nopsaan, varsinkin kun jalka suoristuu, joten varmista että ostat todellakin riitävän isot.

Hienostelutarkoituksiin sitten kummat vaan.

Vierailija
5/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokat on mun mielestä ihan hirveät.

Mutta eivät kummatkaan kyllä ole tukevat! Eli jos seisomisen harjoitteluun tarvit, niin en kyllä ostaisi kumpiakaan.

Vierailija
6/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ekat on mun mielestä jarrusukat, jotka varsinkin ovat tarpeettomat. Ohjaavat pienen pitämään jalkoja väärässä asennossa kävellessä.

Vierailija
7/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos seisomisen harjoitteluun tarvit, niin en kyllä ostaisi kumpiakaan.

muuta kuin ehkä sukkien liukkautta vähentämään.

Kummatkaan eivät oikein minun makuuni.

Vierailija
8/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan nättiyden vuoksi.

Vierailija
9/9 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan arkeen, ei juhliin. Eli kummat? Ja jos ne ekat, niin mikä väri olisi kiva tytölle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi