Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ENSKAT helmikuuhun***

02.02.2009 |

Aattelin pysytttää tälle kuulle uuden pinon.

Tässä linkki tammikuun pinoon

http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu heräs Siennan tavoin jo ennen viittä =/ oli kyllä sängyssä suht hissukseen ja kävin puol kuuden maissa sen viereeni et jos vielä nukahtais mut ei. Nyt katsoo lastenohjelmia dboxilta, hyvä äiti...

Tipulle tsemppiä ens viikkoon. Mulla alkaa olla yh-viikko takana kohtapuoliin, mies tulee huomenna kotiin. On kyllä ollut väsyttävä viikko ja toi takapuolen kipu ei oo hellittänyt yhtään vaik en töissä ole sen keskiviikko-aamun jälkeen käynyt. Eetun nostelu tekee pahaa. Onneks sisko tuli tänne kaveriks torstaina, päästään kauppaankin. En oo jaksanut Eetun kans kaksistaan autollakaan käydä ylimääräistä liikenteessä, sitä kun joutuu nostelemaan autoon ja kaupassa kärryyn yms. Masussa vauva liikehtii ihan hirmuisesti =)

Tsemppiä sulle ultraan!!! ja hienosti sait kesälomaa.

Dajm kyselit hankinnoista. Joitain pieniä vaatteita olen ostanut mutta en muuta. Eetun aikaan mulla oli siskolta paljon lastenvaatetta lainassa ja nyt ne ei enää ole meillä joten vaatetta on tullut ostettua.

Nyt aamupesuille. Tulkaahan kertomaan kuulumisianne, kiva olis nähdä kuviakin enska-lapsosista =)

hermione ja Eetu 1v5kk ja masukki rv33+2

Vierailija
42/44 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävän aikasin on Sienna ja Eetu heräilly...

HERMIONELLE tsempityksiä pakara kipuun, häviäis mokoma! Onneks mies on kotiutumassa ja siskos on ollu siellä nyt kaverina. Ymmärrän täysin ton et ei jaksa muksun kans lähtee kaupoille, yllättävän raskasta on siitä nostelusta tullu. Päivän ku touhuaa Eemilin kanssa niin illalla on niin puhki et ei paljon kiinnosta enään kumarrella ja kerätä leluja lattioilta... Kyllä sitä kaipaa jo aikaa ku pystyy liikkumaan ihan normaalisti. Vaikka tosi vähällä mä oon päässy, nyt vasta alkanu oleen hankalaa. Ei pitäis valittaa...

TIPULLE taasen tsempitykset alkavaan yh viikkoon. Ja väsymykseen. Kurjan aikasin Sienna heräilee. : ( Kiva et mies pääsee ultraan mukaan. Pitelen täällä peukkuja et kaikki on hyvin! Ja varmasti onkin. Vaan kyllä se silti on aina jännä paikka. : )

Vilkutuksia kaikille muillekkin!!

Meillä Eemil alko viikko sitten juomaan taas maitoa! Joulusta saakka pitiki maidon juomislakkoa. Muuten tuntuu et oppii kokoajan uutta, kauheeta vauhtia. Ja uhmaa riittää, ja huuto on kamala kun asiat ei suju niin kun hän haluais.

Mut aivan hellyyttävä pienihän tuo on. Eilen puin Eemilille yökkäriä päälle ja sanoin siinä sitten että olet äidin rakas ja toinen sitten antaa pusun ja halaa. : ) Kyllä siinä äidin sydän sulaa.

Pakkaaminen mulla on ihan vaiheessa, vauvan kamoja oon saanu lajiteltua mut siinä se. Jospa ens viikolla alottais oikeesti, tääl on hiihtoloma ja kaikki kerhot sun muut on lomilla. Hyvin olis siis aikaa pakata. Vaikka on sitä aikaa ollu nytki, ei vaan ole huvittanu.

Jeps mutta mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille! Ai niin pitihän mun vielä sanoa et hieno homma TIPU toi sun kesäloma. : )

Odottelija rv 36+3 ja uinuva Eemil

ps. en jaksa lukee nyt läpi, pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä. : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska mutsi -fiilis on taas täällä! Pötkö tippui elämänsä ensimmäisen kerran sohvalta ja nyt siltä on hammas poikki. :( Valitettavasti lapsi-raukka on periny multa ton Aku Ankan tuurin. Toiset tippuu melkein joka päivä jostain eikä niille satu mustelmaa kummempaa ja tää yks tippuu kerran ja heti jotain rikki. Epistä...

Viivioskari, pitäiskö teijän pikapikaa ettiä jotain omakotitaloo, minkä pihaan voitte rakentaa tipuille oman kodin kun niitä tulla tupsahtelee noin reippaalla tahdilla? Voisitte alkaa sitten kasvatteleen ja kauppaan niitä ihan urakalla. :) Pidän peukkuja että teijän "pika"matka menee suunnitelmien mukaan. Anoppi tais käydä muutama vuosi sitten Madeiralla ja tykkäs kyllä kovasti. Mä oon kans haaveillu jo häämatkasta. Jos vaikka ens syksynä tai talvena pääsis

Gaiole, mä oon kans kyselly ton kahvilan perään missä vois tenava touhuta irrallaan, mut ei oo vielä selvinny missä keskustassa ois sellanen. Ilmottelen, jos sellainen löytyy. Tehkää niin toki muutkin. :)

Hermione, harmi ettei sun kipu yhtään helpota. Ei sitä takapuolta vois jotenkin hieroo? Tai hoitaa jotenkin muuten? Onneks sait saikkua, ettei ainakaan töitten takia pahene.

Tipu, peukut on pystyssä ultrakeikalle! Tuuhan kertomaan kuulumisia sitten. On sulla kyllä reilu pomo. :)

Pötkö kävelee tosi hienosti kun pitää kiinni vaan toisesta kädestä, myös kengillä ulkona, mutta jostain syystä ei uskalla vielä irrottaa kokonaan. Kaikkia sanoja yrittää toistaa, tällä hetkellä varastossa vaippa (aippa), napa (papa), pappa, pää, varpaat (vaapaat) ja hyvä (yyvä). Nämä siis sellaisia, minkä merkityksen tietää joka kerta kun aiheista on puhe. Ymmärtää kyllä paljon enemmänkin sanoja, mutta ne ei niin hallussa itellä vielä.

Kaikkien kaveri näyttäis poika olevan, joka paikassa morottaa ja naureskelee kaikille ventovieraillekin. Kaupassa käynti esim. vaan on välillä toooosi hidasta kun kaikki mummot ja tädit tulee sitten höpötteleen Pötkölle. Parempi kuitenkin ettei oo kauheen ujo, me kun ollaan tosi usein liikenteessä.

Nyt hyvää yötä!

Pia ja kuorsaava (oikeesti siis!) Pötkö 1v 2kk

Vierailija
44/44 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli hyvä päivä. Ultrassa kaikki hyvin, siellä yksi pikkuinen polskutteli ja sydän sykki:)

Sitten sain soiton siitä tarhasta, johon oltaisiin haluttu Sienna laittaa (mutta joka oli täynnä), että siellä aukeaa paikka huhtikuun alussa ja saadaan se jos halutaan. No ei tarvinnut sekuntiakaan miettiä, se nimittäin helpottaa meidän arkea hirvittävästi. Mun työmatka kestää nyt 1,5h per sivu kun käyn ensin viemässä Siennan sinne kauas tarhaan (eli matkustan julkisissa 3 tuntia päivässä) kun taas uuteen tarhaan kävelee 15min ja se on mun työmatkan varrella!

Tänään on sitten vähän heikompi päivä, olen perjantaihin asti yksin Siennan kanssa ja tyttö päätti tänään herätä klo 4.30. En saanut sitä millään enää nukkumaan, eikä asiaa auttanut se, että jätin sen yksin sänkyyn huutamaan kun oli pakko lähteä vessaan oksentamaan (aamupahoinvointi yllättää myös yöllä). Tulitikkuja kaipailen silmiin, mutta kai se työpäivä näinkin sujuu. Kolme yötä pitäisi vielä jaksaa yksin...

Mieli on kuitenkin aurinkoinen kamalasta lumisateesta huolimatta!

Tipu & Sienna 1v5kk ja Ruu rv11+1