***ENSKAT helmikuuhun***
Aattelin pysytttää tälle kuulle uuden pinon.
Tässä linkki tammikuun pinoon
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Kommentit (44)
Leevi ja ilmapallo:)
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=9d0785f2-fac5-11dd-95fc-…!
Lauri avaa lahjaa:)
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=d8e6ab62-fac5-11dd-95fc-…!
Moi täältäkin monen viikon palstatauon jälkeen! Joku olikin jo kaivannut, kiitokset vaan muistamisesta. On ollut vaan ihan mahdotonta löytää edes hetki aikaa koneella, joten palstan lukeminen on myös jäänyt tosi vähäiselle. Jospa nyt päivittäisin meidän kuulumisia, kun oli kyselty.
Arki rullaa suhtkoht ennallaan, Sienna viihtyy tarhassa ja minä töissä. Siennasta on yhtäkkiä tullut ihan iso tyttö, osaa jo syödä tosi hienosti itse (ei anna auttaa ollenkaan) ja pottailukin sujuu tosi mallikkaasti. Nyt viikonloppuna sille iski kyllä joku ihmeen äitiriippuvaisuus, huutaa vaan koko ajan mun perään jos olen lähettyvillä eikä anna isänsä tehdä mitään, esim. vaihtaa vaippaa. Todella ärsyttävää, koska se tarkoittaa, ettei mulla ole hetkenkään rauhaa silloin kun Sienna on hereillä. Toivottavasti roikkumiskausi menee pian ohi.
Sienna alkaa olla nyt täysin kaksikielinen, eli ei näytä olevan mitään eroa sillä, kumpaa kieltä sille puhutaan, molemmat menevät yhtä hyvin jakeluun. Suomeksi se puhuu vielä vähän enemmän kuin ruotsiksi, mutta tosi paljon osaa myös ruotsia. Melko hyvin muistaa myös sen, kenelle mitäkin kieltä kuuluu puhua. Mua se kyllä kutsuu mammaksi, vaikka itse sanon sille aina "äiti".
Gaiole kertoilikin kesävauvasta, onnittelut sinne! Pitänee kai kertoa, että meillä odotellaan syysvauvaa, ihan alkumetreillä siis. Eka ultra on kahden viikon päästä, ja sitä ennen yritetään pitää asia vielä omana tietona, mutta uskaltaudun nyt tänne kuitenkin kirjoittamaan. Pitäkäähän peukkuja, että kaikki menee hyvin. Pahoinvointia ja väsymystä on ainakin tuplana ekaan raskauteen verrattuna.
Eipä tässä kummempia. Taidan mennä etsimään jotain syötävää kun alkaa taas pahoinvointi nostaa päätään. Lapsi simahti hetki sitten unten maille, joten pari tuntia olisi omaa aikaa. Yritän päästä tänne vähän useammin, että pysyisin kärryillä teidänkin jutuista.
Vilkutukset kaikille enskakamuille!
Tipu & Sienna 1v5kk (päivälleen) & Ruu rv 9+0
Yritän joku päivä ehtiä kirjoitella enempikin, mutta nyt oli pakko tulla onnittelemaan Tipua :) Ihana uutinen, paljon tsemppiä öklötykseen! Onneksi se menee ohi - jossain vaiheessa.. Tulee sitten melkein 2 v ikäeroa lapsille?
Laurin ja Leevin ihanat synttärikuvat ehdin kanssa bongata :)
Ja pk-seudun tärskyt olisi kiva juttu, ehtisikö joku ihan oman pinon laittaa sille? Ollaan mukana piiperön kanssa, kunhan vaan säilytään terveinä.
Nyt pitää lähteä laittamaan pikkutermiitti unten maille, alkaa olla ääni sen kuuloinen..
Vointeja kaikille!
G ja piiperö reilu 1 vee ja pikkutonska rv 15
Onnittelut Tipulle ja tarrasukkia ja vaavilimaa kilokaupalla matkaan:)
Heilutukset Gaiolelle ja Piiperölle:)
Me käytiin tänään 1 vee neuvolassa. Poikien uudet mitat ovat Laurilla 69cm ja 7300g ja Leevillä 73,5cm ja 9440g. Painokäyrä oli pituuteen nähden molemmilla hieman laskusuunnassa mutta johtunee siitä että oltiin just kipeitä. Kovasti olin ylpeä mun reippaista pojista:) Terkka kehu heitä niin kovasti. Molemmat osas pinsettiotteen tosi hyvin ja Leevi mutusteli onnellisena niitä muroja:) Rokotuskaan ei itkettäny yhtään. Leevi olikin oppinu mun tietämättä uuden taidon. Osas antaa terkan pyytäessä lelun pois kädestään. Lauri vaan heitti lelun pois. Laurilla on muutenkin sellainen kausi meneillään että kaikki lelut lähtee heti lentoon ku hän saa ne käsiinsä. Laurille on tullu myös hassu tapa puskea. Nauraa räkättää hirmusesti ku mä pusken ja Lauri laittaa vastaan.
Mitähän tässä sitten tekis?!? Ei viittiny mennä ees päikkäreille... Pyörii niin mielessä eiliset riidat miehen kanssa:( Riitely on kyllä uuvuttavaa. Noh ehkäpä me tänään saadaan sovittua.
Hyvää viikonalkua kaikille enskoille ja tulkaahan kertomaan kuulumisia ettei tää pino vallan katoa.
-Butterfly & pojat-
GAIOLElle, TIPUlle ja perheille suurensuuret onnittelut!!! Ihania uutisia! Oon niin tohkeissani teijän puolesta... :)
Butterfly, todella myöhästyneet 1-vuotis onnittelut Laurille ja Leeville! Hauskoja kuvia pojista.
Viivioskari, huumori & hemmottelu-äippäpakkausta minäkin kannatan. Mulla on pari kaveria raskaana ja nyt kun puhuit noista "vauvakutsuista" niin taidankin ruveta järkkään heille tollasia. Olisin itekin tykänny aikanaan moisista. En kylläkään siitä jenkkivouhotuksesta, mutta muuten. Mitäs naapurustoon kuuluu? Jos oikein tosissaan alkaa kiristään, niin mee sinne oven taa hetkeks hengitteleen. Eiköhän rentouta! Hah! Ei vaan, tosissaan ärsyttäväähän tollanen on. Varsinkin lapsiperheelle.
Hermione, onko issias yhtään helpottanu? Peukkuja sulle kaksin Eetun kanssa pärjäilyyn kun mies on reissussa. Ja jos et jaksa, niin haet sitten vaikka saikkua. Saat edes työnteon pois tehtävälistalta. :)
Odottelijalle onnittelut uudesta talosta! Millainen talo teille löytyi? Alkaako jo jännittään osuuko muutto ja synnytys samaan ajankohtaan?
ÄitijaEdwina, aika lähellähän teillä jo tonskailu on. :) Treffit kuulostais hyvältä, varsinkin kun viimeksi ei päästykään.
Maman Justukselle onnittelut kävelytaidoista! Ja tsemppiä asunnonmyyntiin.
Meille ei kuulu mitään uutta. Perusnuhaa on nyt menossa koko perheellä, mutta ei sen vakavampaa. Mies käy samaa tahtia töissä ja jäähallilla kun ennenkin ja minä pari-kolme yötä töissä, niinkun ennenkin. Häitä yritän järkkäillä, huonolla menestyksellä tosin. Mulle on iskeny joku saamattomuuskausi. En saa oikein mitään tehtyä. Siivouksetkin jääny pakollisiin ja siltä täälä kämpässä kyllä näyttääkin... Mieli on vähän virkistyny nyt kun aurinko paistaa kirkkaasti koko päivän, mutta tahti vaan ei ole kiihtyny yhtään. Ehkä sitten ens kuussa. :)
Pia ja Pötkö 1v (melkein) 2kk
Ja ihan ensimmäisenä kovasti pajon onnea TIPULLE! Ihana uutinen. Peukut on pystyssä et kaikki sujuu mallikkaasti. Kiva kuulla teidän kuulumisia muutenkin.
PIA ihan semmonen perustalo löyty, parikymmentä vuotta vanha, mut hyvässä kunnossa ja mies on onneks remontti taitonen. Kyllähän se pikkusen meinaa jännittää et keretäänkö muuttamaan ennen vauvan syntymää vai kuin käy...
Tsemppiä saamattomuuteen!
BUTTERFLYN pojat oli saanu hienoja neuvolakuulumisia. Ihanat kuvat pojista.
HERMIONE meillä meni etelän reissu tosi kivasti. Tai no Eemilin nukkuminen oli tosi surkeeta koko viikon mut mun matkan teko oli yllätäävän sujuvaa. Meillä matkaa oli semmonen 550km suuntaansa. Vähän loppumatkasta alko vatsassa tuntumaan, mut jalkojen ylös nosto autto. Pari kertaa pysähdyttiin. Väsyny oon ollu nyt pari päivää, mut ainahan se väsyttää matkan teko, oli raskaana tai ei. Oli kyllä kiva vielä käydä, seuraavan kerran päästäänki varmaan vasta kesällä.
Mun pitäis alottaa pakkaaminen ja vauvan vaatteet kaivaa esille ja lajitella valmiiks. Tuntuu et hommaa olis niin paljon ettei oikein osaa alottaa mistään päästä. haluais vaan päästä jo muuttamaan!! Yhtään enään huvita tän kämpän eteen tehdä mitään. ja toivon et saisin edes jotain laitettua valmiiks uudessa kodissa ennen vauvan syntymää!
Eemilistä on tullu oikee kujeilija. Ja vauhtia piisaa, enään ei kävele vaan juoksee paikasta toiseen. Meinaa tällä muhkeella mammalla olla tekemistä et pysyy perässä.
Odottelija rv 34+6 ja Eemil 1v 1,5kk
Ensinnäkin kiitokset onnittelijoille! Te, kenen kanssa ollaan Facebook-kamuja, olettehan asiasta vielä hissukseen, koska esim. meidän perheet ei vielä tiedä mitään.
Tulin oikeastaan pikaisesti kysymään, että kuinka pitkiä yöunia teidän taaperonne nukkuvat. Kun Sienna on yhtäkkiä lyhentänyt uniaan radikaalisti, vielä muutama viikko sitten nukkui 11-12 tuntia yössä ja 1,5-2h päikkäreitä ja nyt yhtäkkiä herääkin jo kuudelta tai puoli kuudelta (kuten tänään). Menee nukkumaan kahdeksaan mennessä, eli unta tuli viime yönäkin vain 9,5h. Mielestäni liian vähän ja aamu alkaa ihan liian aikaisin. Mitäköhän sille pitäisi tehdä? En hirveästi viitsisi myöhäistää nukkumaanmenoaikaakaan, koska selvästi on jo ihan väsynyt kahdeksaan mennessä.
Sienna on kyllä ollut pari viikkoa flunssassa, joten ehkä se vaikuttaa uniin myös. Se on ollut koko ajan tarhassa kun lämpöä ei ole ollut, mutta tänään jäi isin kanssa kotiin.
Nyt on pakko alkaa hommiin että pääsee joskus myös viikonlopun viettoon. Hauskaa viikonloppua kaikille!
Tipu & Sienna 1v5kk & Ruu rv9+4
Taas pikaisesti vaan. Töissä oon jaksanut käydä ja muutapa en sit jaksa tehdäkään. Vähäinen aika minkä jaksan hereillä olla kotona menee kyllä kotihommissa ja Eetun kanssa. Vielä olis 13 työpäivää jäljellä, jospa sitten aikaa riittäis palstailuun.
Tipulle suuren suuret onnittelut tonska-uutisesta!! =) Eetu nukkuu 10-11 h yössä ja päikkärit 2-2,5h. Vaihtelee kyllä jonkin verran mutta mitään suuria muutoksia ei ole tapahtunut unien suhteen.
Kaikille enska-kavereille halaukset! Ja joku ihanainen oli kysellyt mun issias-kivusta..kiitos vaan kysymästä, kipu on pysynyt samanlaisena. Toinen päivä on parempi kuin toinen, ei ole onneks pahentunut.
Koetan laittaa yhden kuvan Eetusta, kiikkuu sohvalla. Muutaman kerran on pahasti sohvalta tippunut mut silti sinne vaan kiipeää pommpimaan uudestaan.
Voikaa hyvin!
hermione ja Eeti kohta 1v5kk ja masukki rv32+1
Ja siis Eetu on edelleen Eetu, ei eeti... =)
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=a9ab844c-ff1c-11dd-80fc-…!
Pia-Maria: Sama vika täällä. Häitä pitäs järkkäillä, mutta ei vaan saa mitään aikaseks. Just passitin äitin varaamaan mulle kampaajan sille päivälle ja valokuvauksen meille. Eli ne onneks on hoidossa. Mikäs päivä teillä olikaan ne häät?
Odottelija: Tsemppiä pakkailuun:)
Tipu: Täällä ainakin ollaan naamkirjassa ihan hys hys pikku Ruusta:) Meillä pojat nukkuu vaihtelevasti yöunet klo 20.00-7.00. Joskus saattavat herätä jo kuuden aikaan ja välillä ovat äitille armollisia ja heräävät vasta klo 7.30. Päiväunia nukkuvat 2-3h. Nyt on kyllä välillä ollu sellasta että saattavat nukkuakin vaan tunnin päikkärit. Pitäis vissiin siirtää nukkumaanmneoaikaa vähän myöhäsemmäks. Toivottavasti teillä ois vaan joku vaihe ja Siennakin pian taas nukkuis pidempiä unia.
Hermionelle jaksuja viime metreille töissä:)Suloinen kuva Eetusta<3
Mä täällä taas leivoskelen... Tuntuu että viime aikoina en oo muuta tehnykään. No onneks se on kivaa:) Vieraita tulis taas viikonloppuna muutama juhlistamaan poikien synttäreitä.
Jotenkin tuntuu että oon ihan puhki poikien kanssa. Tänään oon kieltäny, kieltäny ja kieltäny Leeviä ja lohduttanu, lohduttanu ja lohduttanu Lauria. Leevi on oppinu pudistelemaan päätään ku menee jonnekin kiellettyyn paikkaan eli hyvin poika tietää mitä ei saa tehdä. Laurille taas tulee hamppeja niin on ilmeisesti sen takia kiukkunen, vaikka on kyllä muutenkin aika loukkantuvaista ja herkkää sorttia.
Nyt taidan mennä tekee kuorrutusta mokkapaloille... :)
-Butterfly & pojat 1vee2vko-
Ja mahtava tonskaplussa-uutinen täällä taas:
TIPU: Onnitteluhalit ja tsempitystä öklötykseen yms. Miten muuten olet jaksellut, onko muita oireita ollut?
Meille ei kuulu mitään kummempia, töitä ja tavallista arkea. Pätkis on ruvennut kävelemään nyt joka päivä pikku pätkiä, joten kait se kohta juoksee entistä kovemmin karkuun : ) Reipas tyttö on kuulemma hoidossa, ei ikinä kiukkua siellä. Kotona välillä sitten siitäkin edestä... No, niin kai se on, että sitten ne kiukut pitää äippään ja isään purkaa. Mutta yleisesti ottaen iloinen vesselihän tuo on. Nyt on yötkin nukuttu suht hyvin, kun nuha alkaa parantua.
Kaikille enska-kamuille penskoineen oikein kivaa viikonloppua: katsotaan ehdinkö silloin tulla vähän kommentoimaankin kuulumisianne. Hope so.
Dajm + Pätkis 1 v 2,5 kk
Katotaan, mitä tässä nyt ehtii rustailemaan. Pätkis nukkuu, mies torkkuu flunssaisena (taas!) sohvalla ja keitto porisee hellalla. Aamu meillä alkoi jo 5.45, kuten nykyään aina: ei oikein tuo perheen pienin tajua, että äiti ja isä vois vapaa-aamuina nukkua pikkusen pidempäänkin mielelläään. No, ehkä joskus sitten : )
TIPU: sie kyselit nukkuma-ajoista: Pätkiksellä myös yöunet on hoidon aloittamisen jälkeen hieman lyhentyneet: klo 20-20.30 käy nukkumaan ja heräilee 5.30-6. Päiväunien pituus vaihtelee 1,5-3 h, yleensä kyllä jos alle 2 tunnin jää, niin ottaa illansuussa vielä pikku torkut. Ei kai sitä väkisinkään saa sen enemmän nukkumaan, kaipa tuo sitten riittää.
BUTTERFLY: Siellä pojat vauhdissa: varmasti kiirettä siulla riittää! Ihanat kuvat pojista. Ja kivoja neuvolakuulumisiakin.
HERMIONE: Onpa vekkuli kaveri tuo Eetu, mahtava kuva! Tsempitystä sinne viimosiin työpäiviin, varmasti alkaa olla raskasta, joten hyvä päästä huilimaan (sen mitä Eetu nyt äipän huilia antaa : )). Ootko muuten laittanut/ostanut uutta (tarvikkeita, vaatteita) masuasukille vai periikö Eetulta?
ODOTTELIJA: Teillä muutto edessä, kiva varmasti päästä omaan "pesään". Meinaatteko miten isoa remppaa sinne tehdä?
PIA_MARIA: Tsemppiä hääjärjestelyihin! Onko teillä isot häät tulossa? Jospa se kevään saapuminen virkistäisi mieltä, niin jaksaisit paremmin touhuta.
MAMAJAJUSTUS: Onnea pojalle kävelytaidosta!
Nyt pitää ruveta syömään, keitto on valmista... moikat siis!
Dajm + Pätkis
Tipu, meillä Pötkö nukkuu suunnilleen 21-8:30/9:30 ja päikkäreitä 2-4 tuntia. Siis aika paljon Siennaan verrattuna. Kyllähän toi kuulostaa aika vähältä unimäärältä. Jos Siennalla on vaan sellanen kausi menossa? Jos jotain oon äitinä oppinu, niin sen että pienillä lapsilla ei muuta ookaan kun joku kausi menossa. :)
Hermione, 13 työpäivää vaan enää? Onpas aika menny vauhdilla! Ja toivottavasti ehdit palstalle, täälä on aika hiljasta ollu viime aikoina. Hauska kuva Eetusta.
Butterfly, meillä on 6. kesäkuuta The Day. Tällä hetkellä tosiaan näyttää aika onnettomalta noi mun järjestely-yritykset. Onneks vielä hetki aikaa. Ja mulla on iki-ihana kaaso, jolta saa paljon apua. Koskas ne teidän on? Ootko sattunu löytämään jotain hyvää ja hyödyllistä nettisivua mistä olis apua järjestelyihin? Mä oon paria kattellu, mut ei oo mitään ihmeellisiä. Tosin en mä kyllä mitään ihmeellistä oo järkkäämässäkään... Meillä on vihkiminenkin sen verran myöhään ettei onneksi tarvi keksiä jotain täyteohjelmaa sille päivälle ja kerkee hyvin kampaajalle ym. Jaksamista sulle poikien touhuihin!
Dajm, kylläpä Pätkiskin heräilee aikasin aamuisin! Tää yökyöpeli-mamma olis kyllä ihan puhki, jos tottumattomana pitäis herätä noin aikasin. :) En haluis mitään kovin isoja häitä, mutta miehen puolella on sukua vähän enemmän kun mun puolella ja sitten appi-ukko lisäilee listaan jotain niitten perhetuttuja, "keiden kanssa on vietetty juhannuksia sillon kun lapset oli vielä pieniä", tms. ihmisiä keitä en oo koskaan nähnykään. Vaikka pointti oli juuri se ettei sellaisia vieraita, ketä molemmat ei tunne. Mutta itepähän appi-ukko maksaa kaverinsa. Ärsyttää vaan jos tila käy ahtaaksi sen takia... Siis tiivistettynä vähän vajaa 100 henkee on tällä hetkellä summa. Ja anteeksi vuodatus! :)
Pia ja Pötkö 1v 2kk
Tipu: Onnea! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!
Pia-maria: Tsemppiä hääjärjestelyihin. Itsellä vielä hyvin tuoreessa muistissa tuo hulina... Meillä anoppi harrasti aivan samaa kuin appesi... Koita jaksaa... Meillä meinas tulla ihan kiva riita aiheesta.
Butterfly: Samoin sinne myös tsemppiä häähulinaan!
Nyt en tähän hätään muuta muista. Meillä naapurit tosiaan muutti jokin aika sitten pois ja muutosta reilu viikko niin poliisit ratsasi kämpän, jälleen. Uudet asukkaat hieman myöskin poltteli noita kiellettyjä aineita. Tän jälkeen on ollu aikas rauhallista!! Taisivat kerrasta oppia. Meillä linnut teki sit uudet munat, 7 tällä kertaa, yksi tosin katosi pari päivää sitten jonnekkin. Kuun vaihteessa pitäis alkaa kuoriutumaan. Kiva kun kaikki edellisetkään ei ole vielä lähteneet pesästä.
Matkakuume olis hirveä. Tänään pitäis hakea mulle ja tonille passit jotta päästäis aurinkoa metsästämään miehen talvilomalla. Portugali olis tällä hetkellä ykkösenä, Espanja ja kreikka olis myös ihan ok. Kreikassa tosin oon jo kerran käyny ja kanarialle taas ei kiinnosta pätkääkään lähteä. Mut jos nyt joku kiva kohde sattuis löytymään. Onneksi loman ajankohtaa ei olla vielä lyöty lukkoon joten vaihtoehtoja varmasti löytyy.
Vilkutukset kaikille T: Viivioskari ja Toni 10kk
olipa paljon tullut juttua taasen, ihan ulkomuistista nyt täällä kommentoin..
Viivioskarilla oli lomasuunnitelmia, ihanalta kuulostaa aurinkoon lähteminen! Kerro sitten minne päätitte lähteä!
Pialle tsemppiä hääjärkkäilyyn.. Siinä puuhaa riittää, ja appivanhemmat kun vielä työntää lusikkansa soppaan.. Kuulostaa tutulta toi tappelu jo häävieraista! Meilläkin siitä aiheesta käännettiin peistä oikein tosissaan. Oli kyllä tosi ärsyttävää..
Tipu: Juu, Facebook ei tosiaan ole mikään paikka keskustella tonska-asioista.. Itsekään en haluaisi, että naamakirjassa julistettaisiin kyseistä asiaa. Piiperö nukkuu yössä 11-12 tuntia ja päälle 2-3h päikkäreitä. Toki on vähän Siennaa nuorempikin, mutta kuiteskin. Tarttee unta vielä paljon.
Hermionen Eetusta tosiaan valloittava kuva :) Tsemppiä sinne!
Samoin kuin voimia Odottelijalle tavaroiden pakkaamiseen ja kaikkeen muuttohässäkkään. Ja tosiaan onnea uudesta kodista, en ole tainnut muistaa onnitella!
Dajmille ja Pätkikselle sekä Butterflylle ja pojille kanssa kovasti vilkutuksia, sekä kaikille muille enskoille lapsosineen!
Pk-seudun tärskyjä voisi tosiaan järkkäillä, olisi kiva päästä mukaan. Viimeksi piiperö oli just kipeänä. Onko sellaista paikkaa/kahvilaa, jonne voisi lapset päästää vapaaksi johonkin leikkinurkkaukseen? Sellainen olisi kiva, kun ei piiperökään jaksa enää kauheasti aloillaan olla.
Täällä kasvatellaan massua ja odotetaan, että alkaisi liikkeet tuntua kunnolla. Jotain olen jo tuntenutkin. Piiperöllä vauhti vaan lisääntyy päivä päivältä, ehtii kyllä joka paikkaan. Sanoja tapailee jo kovasti, mutta vielä ei tule kuin muutama sana. Hiihtoloman viettoon ollaan lähdössä ensi viikolla, ihan kotosuomessa lomaillaan.
gaijis ja masukki rv 16
Lomasuunnitelmat selkiytyi. Madeiralle lähdettäis ja vieläpä aika nopiaan eli 8.3, vajaa kaksi viikkoa siis. Katsotaan nyt miten meidän matka sujuu mut yleensä meidän pähkähullut ideat on toteutunut hyvin, koputan puuta. Sovittiin miehen kanssa et tää olis nyt sit virallinen häämatka. Onko kukaan teistä muuten käyny tuolla Madeiralla? Täytyy alkaa netistä hakemaan hieman matkavinkkejä sinne suunnalle. Systeri on tainnu joskus 15v sitten siellä käydä mut on tainnu paikka hieman muuttua. Katsotaan mitä siellä nyt sitten keksii mut eiköhän se kotona makoilun ja siivoilun aina voita=))
Kiitos kaikille "äitiyspakkaus" vinkeistä! Oli tosi hyviä. Pari ehdotusta sai kunnolla vedet silmiin=)
Palailen taas jossakin vaiheessa.
Kateellisena viivioskarin matkasuunnitelmista... Ehkäpä joskus mekin päästään jonnekin lämpimään lomalle.
Mä kävin lääkärissä tänään ja sain saikkua äloman alkuun asti. Ei ole issias-kipua toi mun kipu. Lihaksien välissä hermo jumissa, siis tuolla jossain takapuolessa. Lääkäri löysi sieltä paineltaessa niin kipeen paikan että melkein itku pääsi. Eetu menee huomenna hoitoon niin jospa mä sit kerkiäisin kirjoittelemaan enemmän.
hermione ja Eetu 1v5kk ja masukki rv32+6
En ole kyllä itsekään ehtinyt kirjoitella tai lukea aikoihin, piti tulla vaan nopeasti moikkaamaan. Huonosti jäi mitään mieleen nopean selailun jälkeen, mutta ainakin Viivioskari oli lähdössä reissuun, hyvää matkaa! Ja Hermione jää saikulle, toivottavasti saat levätä ja kipu helpottaa.
Meillä tehtiin tänään uusi heräämisennätys, Sienna alkoi huutaa mammaa klo 4.50 aamulla. Isänsä kävi pari kertaa katsomassa ja sanomassa, että nyt nukutaan, ja lopulta 5.30 tyttö simahti herätäkseen taas 6.15. Voin kertoa, etten itse nukkunut silmänräpäystäkään sen 4.50 jälkeen, ja itse asiassa olin hereillä jo 3.30 kun joku pirun lumiaura alkoi pörrätä meidän ikkunan alla. Hiukan on ollut nuutunut olo tänään, varsinkin kun tämä raskauskin vielä väsyttää ihan ylimääräisesti. Huoh.
Tilannetta ei yhtään helpota se, että mies on työmatkalla ensi viikon, joten olen kaksin ipanan kanssa... Maanantaina mies onneksi pääsee vielä ultraan ennen reissuun lähtöään, olisi harmittanut tosi paljon, jos se olisi jäänyt häneltä väliin. Edelleen peukut pystyssä, että siellä on kaikki hyvin ja ylipäätään joku kotona...
Eipä nyt kummempia, kirjoittelen pikaisesti töistä. Ai niin, ihanainen pomoni tarjosi mulle 4 viikon palkallista kesälomaa vaikkei mulle ole kertynyt kuin vajaa 2 viikkoa, palkintona yhdestä hyvin hoidetusta projektista vuonna 2007 josta sain kuulemma paljon kiitosta asiakkailta. Tuntui aika kivalta kuulla. Saa nähdä mitä pomo sanoo, kun kerron jääväni suoraa lomalta äikkärille... Kerron sille varmaan ensi viikolla ultran jälkeen.
Mukavaa viikonloppua kaikille enskoille ja enskapenskoille!
Tipu & Sienna 1v5kk (zzz tarhassa) ja Ruu rv10+4
Odottelija: Talokauppaonnittelut:) Ja hauskaa viikkoa Etelä-Suomessa (vai jokohan ootte tullu jo pois...) :)
Hermione: Ihanan kuulosta tuo Eetun pusuttelu<3
Mama: Suuren suuret onnittelut Justukselle kävelytaidosta=) Meillähän Leevi oppi aika samaan aikaan nousee ylös ja menee tukia myöten, mutta ei vieläkään uskalla askeleita ottaa.
Edwinan äiti: Kiva että Edwina tykkää olla päiväkodissa=) Myö ainakin oltais tärkyille tulossa, jos vaan ollaan terveinä.
ON: Mulle tuli sitten mukavana jälkitautina influenssan jälkeen korvatulehdus molempiin korviin. Keskiviikon ja torstain välisen yön vaan itkin ku satttu niin kovasti. Sitten soitinkin ajan yksityiselle, joka totes että on aika pahasti tulehtunu. Märkääkin valui toisesta korvasta eli ilmeisesti tärykalvo oli puhjennut. Nyt sitten napsitaan antibiootteja ja yritetään toipua. Vieläkään en kuule kunnolla kummallakaan korvalla:(
Saatiin sentään juhlittua poikien synttärit tänään. Onneks mun kaverit oli auttamassa järjestelyissä, sillä muuten en ois jaksanu. Pojat oli tosi reippaita eivätkä vierastanu oikeastaan ketään. Kiersivät sylistä syliin ja leikkivät uusilla leluillaan. Mä olin hankkinu sellasia ilmapalloja, joissa oli poikien nimet. Tykkäsivät niistä kovasti. Äitin ihanat reippaat 1-vuotiaat<3 Lahjoiksi pojat saivat Nalle Puh lusikat/haarukat, satukirjan, pari nuppipalapeliä, megablokseja (paljon) yms. Ens viikonloppuna tulee vielä pari kummia ku eivät päässeet tänä viikonloppuna ja huomenna tulee miehen täti kylään.
Eipä tässä sitten sen kummempia. Nyt syömään herkkuja:)
-Butterfly & pojat 1v1vko