Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei,rakkaat immeiset.. Tietääkö kukaan jälkiehkäisypilleristä?!

Vierailija
01.02.2009 |

Paljonko maksaa..? Onko kukaan käyttänyt, tuliko mitään sivuvaikutuksia..? Ja tiedän,että kumi on keksitty,meni puhki ja huomattiin vasta kun oltiin jo lopetettu.. Kiitos,jos joku viitsii kertoa..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne anto sieltä suoraan mukaan ne, ei maksanu mitään. Kunnes menin jotain kolmatta kertaa, niin lääkäri sanoi jo että ensi kerralla hän kirjoittaa reseptin että saan hakea itse kun siellä jatkuvasti ravaan saman asian takia...

Eli en tiedä mitä reseptillä maksaa, tuskin paljon mitään, ja ei ollut sivuvaikutuksia.

Ja sinne lääkäriin pitää mennä HETI, älä enää ihmettele!

Vierailija
2/13 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa mennä heti hakemaan, koska teho paras, jos ottaa heti.

oireiksi mainitaan esim. pahoinvointi, mulle ei tullut mitään oireita.

maksaa jotain 10-20e, eli vähemmän kun esimerkiksi lapsen elättäminen :)

Vierailija
4/13 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne anto sieltä suoraan mukaan ne, ei maksanu mitään. Kunnes menin jotain kolmatta kertaa, niin lääkäri sanoi jo että ensi kerralla hän kirjoittaa reseptin että saan hakea itse kun siellä jatkuvasti ravaan saman asian takia...

Eli en tiedä mitä reseptillä maksaa, tuskin paljon mitään, ja ei ollut sivuvaikutuksia.

Ja sinne lääkäriin pitää mennä HETI, älä enää ihmettele!

Vierailija
5/13 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta on käsittääkseni vajaa kaksikymppiä, mutta abortti tai vauva maksaa vielä enemmän. Jos ehkäisee pelkällä kumilla kannattaa jälkiehkäisypillerit pitää kotona varoiksi. Mitä aikaisemmin ne ottaa sen parempi niiden teho on.

Vierailija
6/13 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan joku avonainen apteekki löytyy tästä..

ap

Vierailija
7/13 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita sivuoireita ei tullut, mutta menkat sekosi koko loppu kesäksi ihan totaallisesti.

Vierailija
8/13 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muita sivuvaikutuksia kuin vauva 9kk päästä..

Vierailija
9/13 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muita sivuvaikutuksia kuin vauva 9kk päästä..

mikä noitten tehoamisprosentti on?

ap

Vierailija
10/13 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nopeemmin ottaa. Minulla tilanne oli se että kumi puhkes, n. 6 tunnin sisällä otin jälkiehkäisyn, seuraavana päivänä oli maha kipeä(ovulaatio). yhdet kuukautiset tulivat vielä ja luulin jo että kaikki ok, mutta sitten selvisikin että olen raskaana.

T: se jolla vauva 9kk kuluttua

Vierailija
11/13 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oksensin monta tuntia pillereiden ottamisen jälkeen, mutta olen kyllä muutenkin herkkä hormoneille ja olen oksennellut molemmat raskausajatkin alusta loppuun.

Vierailija
12/13 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ehkä sitten mulla rupee oksennus lentää.. Voi kun sais äkkiä taas synnytyksen jälkeen jonkun pysyvämmän ehkäsyn, niin ei tartte kumien kanssa pellellä.. =)

Asiasta kolmanteen onko kellään kokemusta niiistä ihon alle laitettavista kapseleista..?

ap

Vierailija
13/13 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, no ei kait kukaan niitä varalla pidä... itse en ikinä kuuna päivänä aio syödä mitään hormonaalista ehkäisyä (ei mielestäni ole ollenkaan luonnollista ja en usko, että vielä tiedetään tarkalleen kaikkea niihin liittyvää ym. lisäksi olen sinkku...ja elän villiä sinkkuelämää...) mutta ei nyt ole tullut mieleenkään ottaa varalta kaappiin:) Ei titty mikän huono idea, mutta kyllä ne kortsut aika hyvin suojaa, yleensä;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme