Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku karppaaja ystävällisesti vastata?

Vierailija
01.02.2009 |

Olen tutustunut karppaus.infoon, mutta en löydä esim. mitään taulukkoa asiasta...

Eli millä rajoilla pitäisi lähteä liikenteeseen?

Hiilihydraatit 30 - rasva 100 - proteiinit ???

Ensin luulin (olin lukenut!) että suhteet on 30-100-100, mutta sitten tuolta keskusteluista kävi ilmi, että 100g proteiineja on ihan liikaa.. Pitäisikö proteiinit olla ihannepainon verran (näin siellä joku neuvoi?)? Eli sitten minulla olisi 30-100-50 (tämänhetkiset mitat on 158 cm ja 64 kg). Jo muutaman viikon olen finelin avulla syömisiäni laskenut, mutta koska MITÄÄN ei ole tapahtunut, uskon että mulla on luvut pielessä..

Ymmärrän toki, että jokaisen on löydettävä oma tasapainonsa, mutta olisi kiva tietää, mistä kohtaa sitä lähtee hakemaan...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan konkreettisia esimerkkejä siis eikä mitään "kato Finellistä", kiitos. Saako turkkilaista jogurttia syödä, kuinka paljon? Entäs parsakaali jne.?

Vierailija
2/6 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on vähän pakko katsoa finelistä tai muuten arvioida.. Sillä eihän kukaan tiedä, miten paljon meinaat turkkilaista jugurttia syödä ja mitä muuta aiot päivän aikana syödä. Kokonaismäärillähän siinä on merkitystä eikä yksittäisillä ruoka-aineilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan konkreettisia esimerkkejä siis eikä mitään "kato Finellistä", kiitos. Saako turkkilaista jogurttia syödä, kuinka paljon? Entäs parsakaali jne.?

Vierailija
4/6 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät pois vaan ne sokerit, vehnikset, jne...

Vierailija
5/6 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tuolla linjalla, mutta mitään ei tapahtunut. En toki lihonutkaan ja turvotus hävisi, mutta kun tavoitteena kuitenkin olisi laihduttaminen niin haluaisin panostaa tähän. Minua ei häiritse laskeminen tai "säätäminen", mutta kun tavoite on epäselvä (siis hh-r-proteiinien -suhde). No kokeilen nyt miltä tuo 30-100-50 alkaa tuntumaan..

Vierailija
6/6 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gramma jos et tee mitään kummosempia, mutta puoltoista tai jopa kaks jos treenaat lihaskuntoa ahkerasta. Rasva saa olla yli sataki, hiilarit alle sadan. Ja aina tosiaan niin, että rasvaa ois enemmän mitä hiilareita. Hyväkarppi on semmonen jolla hiilarit sadan tienoilla, tiukka ketoosi saadaan aikaan 20 eli jotain siltä väliltä jos et ketoosin asti halua vetää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme