Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen ekaa kertaa seksiä uuden miehen kanssa??!

Vierailija
31.01.2009 |

Olen eronnut jokin aika sitten 8 vuoden avioliitosta. Nyt olen tilanteessa, että olen tapaillut erästä miestä jonkin aikaa. Tuntuu kuin olisi teini ja ekaa kertaa sänkyyn menossa. Miten ihmeessä sitä osaa olla kenenkään muun kanssa? Tuntuu että jännittää enempi kuin teininä ekaa kertaa. Onko muita joilla on ollut samoja tuntemuksia? vai olenko vaan outo?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis koskaan mitään juot. Jo viinilasillinen auttaa, oikeasti!

Ja muista että luonto tikanpojan puuhun nostaa :D Kyllä seksi on vähän niinkuin pyörälläajo; kun sen kerran oppii niin osaa aina!

terveisin samoissa tunnelmissa ollut (ja oli muutes mahtava olo kun huomasi, että pystyy kiksauttamaan myös "uuden" miehen kanssa!)

Vierailija
2/2 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen nykyistä miestä, ja myös siis seksittä. Oudollehan se tuntui mennä sänkyyn, ihan kuin "eka kerta" mutta koska oltiin odotuksista ja ajatuksista seksistä yleensä vaihdettu, niin tuntui turvalliselle, kun sen aika koitti. Ja toisaalta, koska olin pitkään ollut yksin, niin ei ollut "paineita" miellyttää ketään, otin sen hetken oikeudekseni nauttia ja katsoa mitä tuleman pitää. Ja yhdessä ollaan vielä 4v myöhemmin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi