Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä riitelette miehesi kanssa?

Vierailija
31.01.2009 |

oletteko pitkävihaisia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahasta. ja siitä kun mies käyttäytyy kuin mikäkin uhmaikäinen.

Vierailija
2/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut ikäni koiraihminen ja mies taas ei niin koirista perusta vaikka meillä niitä pari kappaletta on..pitää mun mielestä kauheaa kuria koirille ja muutenkin niistä valittaa.tiedän,typerä riidan aihe mutta koirista en tahdo luopua,ei olla pitkävihaisia ja muusta ei sitten tapellakkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on varmaan ainoa asia, josta meillä ei riidellä koskaan.

Vierailija
4/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, kuinka vähän mies on iltaisin kotona (aina töissä, harrastuksissa). Meilläkään ei riidellä rahasta, mutta se taitaa olla seurausta just siitä, että mies on aina töissä...

Vierailija
5/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli seksistä ja kotitöistä. Rahasta ei meilläkään riidellä koskaan.

Vierailija
6/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmat "ongelmat" on se, että mä jätän käytetyt teepussit tiskipöydälle ja mies piilarinesteensä kylppärin lavuaarin reunalle. Ei me niistäkään riidellä.

Vierailija
7/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä olla tylsiä tai elämäämme kyllästyneitä. Ei vain ole asioita joista tarvitsisi riidellä.

Vierailija
8/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ei kiinnosta miestä (minun kanssa) ja baarireissut megakännissä kavereiden kanssa näyttää kiinnostavan sitäkin enemmän.

Vierailija
9/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä sanaharkkaa ja vittuilua on aina silloin tällöin. Syynä tähän yleensä väsymys ja aiheena voi olla ihan mikä vain.

Yleensä se menee niin, että minä olen väsynyt ja tiuskin ja vittuilen miehelle (jostain ihan tyhjästä), mies hermostuu ja vaihdamme muutamat tiukat kommentit sen jälkeen tilanne on ohi.

Vierailija
10/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kuvitella semmoisen ajavan ihmisiä erilleen toisistaan =/

Mutta meillä riidellään kaikesta ihan tyhmästä, mies se yleensä keksii tikusta asiaa että pittää vähän murjottaa. minä en ole pitkävihanen, mies on. mun pitäisi olla ajatustenlukia, mikä tänään on näin, niin huomenna se on luutlavasti erinlain. ARGH!

Vierailija
11/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 16v ja neljä lasta

Vierailija
12/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina pyydetään kyllä sitten anteeksi myöhemmin sitä. Ei olla. Samana päivänä vielä sovitaan, jos ollaan kränätty.

Raha-asioista ei tule riitaa, kun on yhteinen tili sekä omat säästötilit lisäksi, seksihalut menee aika lailla yksiin myös ja kotitöitäkin mies on oppinut tässä 12v aikana tekemään, joten siitäkin saa harvoin mitään riitaa aikaiseksi.

Lastenkasvatuksesta tulee välillä minun puoleltani sanomista, kun mies on niin lyhytpinnainen, että hermostuu herkemmin lasten tekemisistä tai mekastuksesta. Muttei siitäkään riitaa tule, mies kyllä itsekin tietää, että pitäisi vain malttaa mielensä.

Vierailija
13/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 31.1.2009 20:01 (ID 1340144)

Seksistä riidellään varmaan jos toinen haluaa koko ajan ja toinen ei koskaan?

Vierailija
14/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taas on viikko mennyt ettei meil oo ollut mitään äksöniä. Ollaanks me jotain kämppiksiä vaan nykyään""

"No auttas jos säkin joskus tekisit kotona jotain. Emmä jaksa enää illalla kun oon koko päivän hoitanu lapsia, laittanut ruokaa ja keränny sun likasia kalsareitas lattialta."

"Olis hei vähän enemmän intoa auttaa sun kotitöissäs jos edes joskus saiskin. Ja ite jätät AINA lasis tiskipöydälle. Ja mä käyn duunissa ja väsynyt mäkin oon."

"Luuleksä että mä olen joku kone joka syttyy kun sä vähän peffasta kouraset. Ei mulle riitä pikanen nusasu ennen kuin sä alat kuorsata."

"No olis ees pikanen mutta kun ei mitään koskaan."

Ja niin edelleen.

Vierailija
15/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta välillä kinataan siivoamisesta, tai miehen sairauden hoitamisesta.. hmm. mutta ei me varsin riidellä. Jos ollaan väsyneitä tai stressisiä, saatetaan paukauttaa ovea tai viskata tyynyä lattiaan, mutta kyllä me ollaan aina heti sovittu nekin.

Vierailija
16/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, että näin monen vuoden jälkeen.... Viikolla kummallakin ollut viimeaikoina paljon menoa, joten koti on ollut siivouksen tarpeessa. Tänään vapaapäivä, nukuttiin pitkään, sen jälkeen minä aloitin pyykinpesun ja siivoilun. Mies jäi sänkyyn lukemaan (no, mun suosittelemaa) kirjaa. Istui sen jälkeen puoli tuntia paskalla (sama kirja mukana). Minä olin jo ehtinyt puoli taloa siivota ja äijä veti lonkkaa. Huom! Meillä on jo isot lapset, nuorin 6v. ja muut yökylässä, joten oltais voitu tehdä nopsan siivouksen jälkeen vaikka mitä kivaa. Eli turhasta riidelty...

Vierailija
17/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itseasiassa just tänään tuli asiasta riita ja oikein rattoisa lauantai-ilta, kun mies ei puhu mitään. Siis tyypillinen kuvio. Mies rupeaa puhumaan jostain rakennusvaiheessa olevan talomme asioista, mutta saattaa kokea, etten minä ole ko. aiheesta lainkaan kiinnostunut ja hän vetää siitä sitten johtopäätöksen, ettei mua kiinnosta koko talo lainkaan. Olen kyllä kiinnostunut, mutta mies rupeaa usein puhumaan tärkeistä asioista juuri silloin, kun tilanne ei ole otollinen esim. lapset riitelee vieressä niin, etten kuule puoliaaan miehen puheista.

Minä en ole pitkävihakinen, mutta mies on. Minähän se aina pyytelen anteeksi, vaikkei mies olisi ollut törppö, vaan saadakseni perherauhan ja puheyhteyden jälleen toimimaan...

Vierailija
18/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleistä tiuskintaa ja äreyttä aiheesta kuin aiheesta. molemmat on väsyneitä. tähän liittyen ollaan kyllä riidelty siitä, kuka nousee aamulla aikaisemmin lapsia hoitamaan esim. viikonloppuisin ja kuka saa nukkua pitempään ja meneekö tasapuolisesti. no, nyt laadittiin oikein vuorot, että menee ainakin tasan.

samoin siivouksesta ja kotitöistä riidellään joskus, mutta sekin juontaa oikeastaan juurensa väsymykseen. ja että meillä on vähän eri käsitys siitä mikä on tarpeeksi siistiä.

masennukseni aiheuttaa joskus riitaa. mieheni on vaikea ymmärtää sitä. niin on välillä itsenikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi