Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Odotusaikana rytmihäiriöitä?

31.01.2009 |

Onko kellään ollut? Niin että selkeästi liittyisi raskauteen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saattaa harvoin muutenkin olla pieniä pompsahteluja, mutta raskauden aikana selvästi liittyi raskauspahoinvointiin! Usein oli rytmihäiriöitä alkuraskaudesta. Nyt on viimeiset viikot käsillä, enkä muista että pitkään aikaan olisi enää häirinnyt. Uskon että loppui siinä main kun pahoinvointikin.

En ikinä kysynyt asiasta neuvolasta enkä lääkäriltä.

Taru

Vierailija
2/3 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa odottaessa makasin jokusen tunnin "käyrälläkin" kun luulivat että sydäri tulee :o) tokassa raskaudessa rytkytyksiä oli vähemmän kuten myös kolmannessakin, nyt neljättä odottaessa taas muljahteluja ja tykytyksiä ollu vkosta 18 alkaen välillä runsaastikin. Itse olen huomannut että väsymys pahentaa rytmihäiriöitä, väsyneenä niitä tulee useammin. Lekuri on väittänyt että mulla on rytmiksiä aina, myös ei-raskaana ollessa ja että nyt vain kuuntelen kehoani tarkemmin -mä en allekirjoita tuota, sillä lasten odotusten välillä olen harrastanut pitkänmatkan juoksuakin ilman ylimääräisiä muljahteluja. Usein häiriöt huomaa siitä, että tulee "hengästynyt olo", sit kun pistää sormet kaulalle niin johan taas pompahtelee.... vaaratonta, mutta typerän tuntuista :

t. tonttis ja papu rv 22+ jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yhtään lohduttaa, niin et ole ainut :) Täällä myös jyskyttää ja muljahtelee päivittäin. Joskus puolivälin jälkeen väheni mutta taas lisääntymään päin. Ei kuulema oo vaarallista!

Piiperö 78 ja tytsi 33vkoa tasan!