Mikä mun korvassa on?
Toinen korva tukossa,ihan kuin siellä olisi vettä,muttei kuitenkaan ole.Pään laitan alas, niin korvassa "rutisee".Vähän kutittaa ja välillä pikkasen vihlaisee.Eilen alkoi vaiva.Inhottavaa!
Kommentit (3)
Kuulemma auttaa että ottaa nenästä kiinni ja puhaltaa nenän kautta, näinollen paineen pitäisi aukaista korvan. Toistoa vähintään 5 krt päivä. Mulle on tuo jonkun verran auttanut, nyt "vesi" on korvakäytävässä, aikaisemmin tunne oli korvan takana. Tuo vaiva voi johtua lentomatkustamisesta ja/tai flunssasta. Myös nenäsuihkeet auttavat jonkun verran. Itselläni on pitkittynyt flunssa lopuillaan, lisäksi lensin kuun alussa ja sen jälkeen tuo veden tunne korvassa tuli.
Lääkärin mukaan olivat molempien korvien käytävät painuneet sisään, katsoi otoskoopilla.
Ensin söin 2 antibioottikuuria korvatulehdukseen, mutta niillä ei vielä auennut. tosiaan tuntuu kuin olisi vettä korvassa ja näin lääkärikin sanoi, että on vettä välikorvassa. Nyt käytössä nenäsuihkeet, mutta ei ole auttanut, vaikka viikon olen käyttänyt niitäkin. Makuulle kun menee niin tuntuu, että se vesi siellä liikkuu ja valuu. ällöttävä tunne!
Ensi viikolla on korvien puhkaisu edessä jos ei aukea sitä ennen.
joka painunu tärykalvoa vasten