Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekoilua pikkujouluissa -miten selvitä moraalisesta krapulasta?!

Vierailija
06.12.2008 |

Duunin pikkujouluissa tuli sitten elämäni ekaa kertaa hölmöiltyä eli suudeltua (pitkään) työkaverin kanssa. Ei siinä muuten mitään, mutta ollaan molemmat varattuja! Mitään sutinaa ei ole aiemmin ollut ja tuskin tuleekaan.

Hemmetin ahdistava olo vain, että miten mä nyt noin menin tekemään. Itselleni tuo ei varsinaisesti ollut iso juttu, eikä olisi jos mun mies jonkun kanssa sattuisi pussailemaan. Tiedän kumminkin, että mun miehelle asia olisi tosi iso ja luultavasti eron paikka. Miehelle en siis aio mitään kertoa omaa oloani helpottaakseni, sillä vain satuttaisin häntä kovin.

Ollaan oltu pitkään yhdessä ja meillä on ollut omat vaikeutemme suhteessa ja muitakin isoja ongelmia elämässä ja varmaan se sai aikaan sen, että halusi kerran nauttia myös hetken huumasta.

Kai tämä ahdistus ajan kanssa helpottaa, mutta onko kellään vinkkejä mitä voisi tehdä omaa oloaan helpottaakseen? Joku on varmaan tehnyt jotain yhtä hölmöä.

Eikä tarvi alkaa moralisoimaan, tehty mikä tehty!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

firman pikkujoulujen pussailija. Meillä ainakin näkee yhtä jos toista ja suurin osa on ihan varattuja ihmisiä. Ei kai miehesi yhden pusun takia liittoanne rikkoisi. Ymmärrän ahdistuksesi, mutta realistisesti, kuinka vakava rike oikeastaan olikaan....

Vierailija
2/25 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat nyt vaan itsellesi anteeksi ja lupaat että ei tule enää toistumaan. Kertakaikkiaan pyrit unohtamaan koko asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei enää tunnu niin pahalta ja parin kuukauden päästä ei enää missään.

Mutta älä tosiaan kerro miehellesi. Ihan turhaa. Opit tästä, kun vähän kärsit. Mutta tollasta sattuu tosiaan itse kullekin. Ei nyt kuitenkaan niin kauhean kamalaa, kuten se esim. olisi, et olisit hypännyt jonkun kaa sänkyyn ilman ehkäsyä ja nyt saisit pelätä tautia ja raskautta.

Vierailija
4/25 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sitten tule otsikko näkyviin joku kerta kun miehesi on koneella. Mulle kävi niin että olin jollain keskustelusivulla ja yhtäkkiä huomasin että otsikkokenttään tuli kaikki mieheni lähettämät chat viestit :(

Vierailija
5/25 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten mennä ihan petipainiin saakka. Yhtä paha mieli ja enemmän iloa...

Vierailija
6/25 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kun sait muutamat pusut, piristi varmaan molempien iltaa. tiedät kuitenkin, että ette sen pidemmälle olisi kuitenkaan menneet.

Vierailija
7/25 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina yhdet pikkujoulut pelastaa

Vierailija
8/25 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä olo ei ole parempi, vähän hermostuttaa huominen työkavereiden kohtaaminen... Mutta ehkä tosiaan ajan kanssa asia unohtuu itseltäkin! Onneksi ei päädytty petiin tosiaan!

Ap.

Ps. On onneksi omat koneet miehen kanssa, joten ei tarvitse pakosti muistia tyhjentää! ;)

Vierailija
9/25 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkatko juomista?

Vierailija
10/25 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä ap on yli kymmenen vuoden jälkeen toipunut morkkiksestaan ;)

KUKA edes löytää näitä ikivanhoja hautaan vajonneita keskysteluja??!!

Vierailija
11/25 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Korkki kiinni ap...

Vierailija
12/25 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin ystävällisesti anteeksi ja elämä jatkuu.

Vierailija
13/25 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap meni työpäivä juhlien jälkeen? Katsoivatko työkaverit pitkään?

Vierailija
14/25 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta vanha ketju

Ap tuskin enää vastailee

Vierailija
15/25 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en liittoa kaataisi yhteen suudelmaan, mutta kaataisin kylläkin avoimuuden/rehellisyyden puutteeseen.

Tiedä mistä muusta valehtelet tai jätät kertomatta, jos tuonkin salaat.

Vierailija
16/25 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ettei sitten tule otsikko näkyviin joku kerta kun miehesi on koneella. Mulle kävi niin että olin jollain keskustelusivulla ja yhtäkkiä huomasin että otsikkokenttään tuli kaikki mieheni lähettämät chat viestit :(

Kannattaa poistaa selaustiedot, jos käy kyseenalaisilla sivustoilla. Voi myös laittaa automaattisesti tyhjentymään.

Vierailija
17/25 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en liittoa kaataisi yhteen suudelmaan, mutta kaataisin kylläkin avoimuuden/rehellisyyden puutteeseen.

Tiedä mistä muusta valehtelet tai jätät kertomatta, jos tuonkin salaat.

Kerrotko itse puolisolle kaiken? Teillä ei ole mitään salaisuuksia keskenänne? Tuolla järkeilyllä mikä tahansa voi olla avoimuuden puutetta ja jopa kyttäystä.

Vierailija
18/25 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin miehelle.

Vierailija
19/25 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, iik pussailua, nyt kaikki erotkaa ja terapiaa yms

Vierailija
20/25 |