Osaatko "lukea" ihmisiä?
paljon paremmin kuin moni aavistaakaan,
ja tavallaan se aiheuttaa joskus epämiellyttäviä ja kiusallisiakin tilanteita, kun ei asianomainen itse ymmärrä että mä luen sitä kuin avointa kirjaa ja silti horisee ummet lammet jotain puuta heinää...
Kommentit (10)
huvittavaa että ap ja 2 pitävät itseään ikään kuin poikkeuksellisina.
paljon paremmin kuin moni aavistaakaan,
ja tavallaan se aiheuttaa joskus epämiellyttäviä ja kiusallisiakin tilanteita, kun ei asianomainen itse ymmärrä että mä luen sitä kuin avointa kirjaa ja silti horisee ummet lammet jotain puuta heinää...
On kiva osata lukea ihmisistä asioita, mitä eivät ehkä itsekään tiedä tai ymmärrä, mutta minne minä sen tiedon laitan, kun kellekään en oikein voi sitä jakaa???
että en tetenkään pidä mitenkään itseäni poikkeuksellisena,
tarkotin tuolla että paremmin kuin moni aavistaa sitä että ihmistet kuvittelee joskus mun olevan ilmeisesti niin typerä etten muka ymmärrä asioita sanomattakin ja kirkkain silmin yrittävät selittää jotain muuta kuin mikä on päivänselvää. siis että ei ne ihmiset itse vissiin tajua edes sitä että mä näen kyllä heti niiden läpi.
ja tottakai joillain ihmsiillä on enemmän psykologista silmää kuin toisilla, oiltain se tuntuu puuttuvan kokonaan, kumma kyllä.
huvittavaa että ap ja 2 pitävät itseään ikään kuin poikkeuksellisina.
Joskus olen erehtynyt, mutta siihen on yleensä ollut tekijä, mistä en ole tiennyt.
Ja todellakin, älkää sotkeko minua mihinkään näkijään. Mielestäni nään vain ihmisten eleistä, ilmeistä, sanomisista, tekemisistä enemmän kuin keskivertoihminen, mutta se todellakin ahdistaa!
ikävää on olla sitten oikeassa jonkun kusipäisen tai epärehellisen tyypin kohdalla, ja olla sitten sanomassa että mähän sanoin kun jollekin valkenee koko totuus kuin salama kirkkaalta taivaalta....
ärsyttävämpää kuin kuulla nuo sanat "Mähän sanoin...". Ikäväähän se ehkä on ne sanoakin, mutta muista, että kukaan muu ei niitä suuhusi aseta kuin sinä itse.
Kyllä mullekin tulee mieleen joskus toisen elämästä tai päätöksistä, että onko tuo nyt ihan järkevää. Mutta toisaalta, kerran täällä vaan eletään ja jos vaakakupissa ei ole oma/muiden terveys, turvallisuus tai koko omaisuus niin mitä sitten. Mä kyseenalaistan ja keskustelen paljon asioista, mutta jos homma ei menekään niin kuin oli suunniteltu en koskaan sano ystävälle, että mistäs mä sanoin...!!!
Elämä on...
Otetaanko joku testi? Kauanko Nikita F. pysyy pois linnasta :D? Mun gut feeling sanoo kolmesta viikosta puoleentoista kuukautta vapaalla.
miehestä joten ehkä perun puheeni. Voihan olla että se on tullut uskoon tai jotain :).
niin tuhannen monta kertaa nämä mun lukemat asiat,
mikä lie kuudes aisti tai miksikä sitä ikinä nyt halutaankaan sanoa,
on vain jonkun ajan kuluttua osoittautunut oikeaksi ja asiat/ihmiset sellaisiksi joiksi olisin ne jo sanomattakin osannut ja tiennyt kertoa.
ikävää on olla sitten oikeassa jonkun kusipäisen tai epärehellisen tyypin kohdalla, ja olla sitten sanomassa että mähän sanoin kun jollekin valkenee koko totuus kuin salama kirkkaalta taivaalta....
Ihan uteliaisuudesta että miten te tiedätte että teidän "lukema" versio on oikea?
.
Otetaanko joku testi? Kauanko Nikita F. pysyy pois linnasta :D? Mun gut feeling sanoo kolmesta viikosta puoleentoista kuukautta vapaalla.
Minä osaan, ja ahdistaa!!!!