Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehellä erektio-ongelmia: auttakaa!

Vierailija
30.01.2009 |

Hei!

Käännyn teidän puoleenne, koska en itse enää tiedä miten tästä tilanteesta selviäisin.

Aloin seurustelemaan n. 9 kk sitten ja ensimmäistä kertaa yritimme rakastella noin kuukauden seurustelun jälkeen, mutta miehellä ei seisonut. No, laitoin sen ihan jännityksen piikkiin ja kyllä me sitten muutamia kertoja onnistuttiinkin seuraavien kahden kuukauden aikana.

Ongelmat alkoivat kuitenkin sitten pahentua ja seksi ei onnistunut enää oikein koskaan. Miehellä riitti tekosyitä: väsyttää, on vähän kipeä olo jne. Aina oli väärä aika ja väärä paikka tai muuta sellaista. Yritin olla ymmärtäväinen ja päädyimme pitkien keskustelujen jälkeen siihen, että mies kävisi lääkärissä.

Lääkkeet ongelmaan mies sai alkusyksystä mutta tähän päivään mennessä hän ei ole omasta puolestaan tehnyt mitään aloitetta, että niitä käyttäisimme tai kokeilisimme. Hän tyydyttää minut usein nuolemalla tai käsin, mutta haluaisin enemmän. Emme ole rakastelleet syksyn jälkeen kertaakaan! Jos minä yritän hyväillä miestä, hän ei "kiihotu" tai ainakaan penis ei kovetu.

Muuten sujuu hyvin, meillä on toimiva suhde. Mies on minun lapselle kuin oma isä ja harrastamme paljon yhdessä jne. mutta sängyssä ei toimi.

Mies väittää, ettei uskalla kokeilla lääkettä, koska pelkää, ettei sekään auta. Lisäksi hän myönsi vetävänsä käteen silloin tällöin ja mainitsi, ettei sitten viikkoa sen jälkeen haluta, joten turha olisi sitten edes yrittää, jos hän on sattunut tyydyttämään itsensä.

Minulle tästä on kehkeytynyt niin suuri ongelma, että kaikki ajatukseni pyörivät seksin ympärillä! Voisin hyvin elää suhteessa pitkäänkin ilman seksiä jos tietäisin, että saisin sitä jos haluaisin. Mutta nyt pelkään, etten tule sitä tässä suhteessa ikinä saamaan.

Mitä minä voin tehdä?!?!! lopetanko suhteen? Hankinko rakastajan?

N30

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen viinaa kahdestaan ja joko sitte pilleri suuhun hyvällä tai pahalla. Jos ei se suostu ottamaan vapaaehtosesti niin sitte jauhat salaa niitä pillereitä pari kappaletta vaikka jätskin sekaan (en yhtään tiedä toimiiko). Vaihtoehtosesti pillistä kiinne ja polkaset varpaille. Kun sillä aukeaa suu vinkasuun niin heität sinne muutaman.

Mitä tarkottaa "yrität hyväillä" ? Käsi housuihin ja vähän kassien kaivelua kun muksu paukuttaa ovea? Kait perinteiset kynttiläsaunat ja öljyt/linimentit ja pitsipöksyt on kokeiltu?

Onko kaverilla itsetunto-ongelmia, mössövää massua, viinaongelmaa tms syytä josta tää vois johtua?

Vierailija
2/5 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hieman vielä taustatietoa: mies on hieman ylipainoinen, muttei kuitenkaan ny niin, että siitä luulis johtuvan. Viinaa ei ota ku tosi harvoin ja silloinkin kohtuullisesti. Itsetunto-ongelmia ei oikeestaan pitäis olla, sillä on komea mies, jolla kysyntääki olis. Penis on hieman pienehkö, mutta mulle se ei ois ongelma.

Ollaan tehty yhessä hyvää ruokaa, juotu viiniä, sytytetty kynttilöitä ja lapsi on nukkunu sikeästi. Suutelulla on aloitettu ja toisia hyväilty mutta aina se menee siihen, että hänkin selvästi haluais mutta turhaantuu siihen kun kalu ei nouse. sitten se tyydyttää mut suullaan ja silläkin hetkellä mä yritän usein kosketella, mutta alhaalla ei vain tapahdu mitään... se turhauttaa minutkin, koska hän sanoo kuitenkin haluavansa minua mutta kroppa ei näytä sitä.

Mä haluaisin esim. myös joskus ottaa suihin, mutta tätäkin on kokeiltu ja arvaa vaan miltä tuntuu kun löysää penistä joutuu imemään. Oon yrittäny olla näyttämättä turhautuneisuuttani, mutta jossakin on rajansa. Sillä eihän asia nyt oo niin, että meillä olis ollu vuosikausia hyvä seksielämä ja ongelma olis sitten ilmaantunut vaan asia on niin, ettei meillä seksielämää oikeen vielä oo ollu ollenkaan...

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärillä ja pyyttää erektiopillereitä.

Mun mies haki ne erekttio-ongelmaan, heh... ei oo yhtään pilleriä viel ottanut ja kalu seisoo

Vierailija
4/5 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sun kanssa ei toimi ???

Mulla on mieheni kanssa välilä sama ongelma, hänelle on siellä seudulla muitakin vaivoja, muttei käytetä mitään lääkitystä. Mutta ei hänellä kyllä seiso runkatessakaan. Ja jos sattuis alkaa panettamaan ja tekis mieli runkata, niin kyllä hän mielummin minut hakee käsiinsä ja harrastaa seksiä. Tai ainakin yrittää harrastaa seksiä. Ei minun mies runkkaa kyl.

Vierailija
5/5 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stondis pysy jos mies hanskaa. Ongelma näpittäjä duunaa monta kertaa päivässä ja ei pysty tyydyttämään naistaan. Jos mies tykkää näpityksestä, niin tehkää se yhdessä. Kohta se oppii tulemaan "kotipesään". Vaatii koulutusta niinkuin koirat. Ei nekään pissi sisälle jos opettaa ulos. Ulkoruikkija mies täytyy opettaa sisälle =) Että näin... tällä kertaa.

Jos tykkäät kundin lärvistä ja tavoista, niin älä vielä tee mitään. Koulutus ensin ja palkitse jokainen omaan haaraasi tullut ejakulaatio vaikka keksillä. Kunhan ponnekkasti jaksat opettaa ja näyttää sille paikan mihin saa ruikkia. Oppii jos ei ole liian vanha. Koirat nuolee muniaan, mutta miehet ajattelevat niillä. Siitä kun lähdetään, niin ymmärrys miehiä kohtaan on oikealla tasolla.