Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te jotka laihduttaneet paljon,20kg->, kysymys

Vierailija
30.01.2009 |

miten iho on kiinteytynyt mukana? onko jäänyt löysää mahaan tmv? entä rinnat, onko tyhjät pussit isorintaisilla vai onko rintojen iho kiinteytynyt?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jäänyt löysää ihoa, mutta mahaa en saanut kiinteäksi, ja "raskausarvet" ovat melkoiset, vaikken raskaana koskaan ole ollutkaan.

Iho mukautuu kyllä nuorella ihmisellä - vaikeampaa taitaa olla yli 50-vuotiailla painonpudottajilla. Kuitenkin kannattaa kiinnittää huomiota liikuntaan ja laihduttaa oikealla tavalla. Itse teetin henkilökohtaisen kuntosaliohjelman, josta tehtiin tarkoituksella monipuolinen ja kiinteyttävä. Tein sitä ihan tosissani ja säännöllisesti, mutta harrastin myös muuta liikuntaa mahdollisimman monipuolisesti. Näin halusin varmistaa, että kroppa pysyy painonpudotuksessa mukana tasapuolisesti, ja lopputulos on mahdollisimman kaunis. Dietti pitää myös koota maltillisesti siten, ettei paino putoa lihaksista.

Näin toimien laihduin mielestäni ihan kauniisti, mahaa lukuunottamatta siis. Toisaalta en vieläkään ole ihan normaalipainossa, joten mahallekin varmaan olisi vielä jotain tehtävissä. :)

Vierailija
2/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla (ikä n. 25 vuotta) rinnat kiinteytyivät kauniisti ja saivat mielestäni "muotonsa" painonpudotuksen myötä. Eli toki pienentyivät, mutta eivät muuttuneet tyhjiksi pusseiksi.

- se 37 kg pudottanut

Vierailija
4/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksestasi! itsellä kans monipuolinen liikunta laihdutuksen tukena, että toiv. onnistuu yhtä kauniisti kuin sinulla:)

Vierailija
5/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita laihduttaneita?

Vierailija
6/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin 25kg vähän alle kolmekymppisenä. Muuten on iho ihan "sopivan kokonen", paitsi tissit on tyhjät nahkapussit ja alavatsalla röpöläistä raskausarpien takia.

Vierailija
7/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo kypsemmässä iässä.

Kannattaa laihduttaa jo nuorempana.

Vierailija
8/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutin ruokavaliolla ja kävelemällä. Kävin uimassa ja sitten kuntosalilla. Kolme kertaa viikossa body pumpissa, kahdesti spinningissä ja kaksi kertaa viikossa vielä joka toisena viikkona kuntosalilla niin, että mulle oli laadittu ohjelma, mitä pitää tehdä. Meidän salilla tämä ohjelma ei maksanut mitään, vaan se kuului vuosikortin hintaan. Kyllä täytyy sanoa, että mulle jäi sellaiset allit käsivarsiin ja vatsakaan ei ole mikään six päkki! Mutta olen kuitenkin tyytyväinen. Tissit ei kärsineet. Kuntosali ja treenaus varmaan kuitenkin auttavat, varsinkin jos on nuorempi. Ja laihdutus kannattaa aina, se on apu moniin sairauksiinkin! Tsemppiä...äläkä sen takin jätä laihduttamatta, et pelkäät roikkuvaa ihoa

Vierailija
9/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho roikkuu tosi paljon . Vatsassa hurjat tyhjät pussit ja rinnat aivan olemattomat ja roikkuvat. Tosin tässä samassa saumassa oli vielä kaksi raskautta ja kaksi imetystä. Toki laihduttaneena parempi, mutta hyvää kroppaa en saisi kuin kirurgin veitsellä. Toisaalta harmittaa, mut toisaalta olen sinut itseni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme