Käsi ylös kaikki te, joille Nina Mikkosen puheet ovat yhdentekeviä.
Täällä nousee yksi käsi.
Median kohu asiasta on ihan varmasti ylimitoitettua. En ole livenä kuullut kenenkään puhuvan Mikkosesta mitään. Oikeasti ihmisillä on muutakin tekemistä kuin märehtiä jonkun vartinjulkkiksen mielipiteitä!
Kommentit (18)
Joku mitätön semijulkkishan se vaan on, ei mikään Tasavallan presidentti sentään. Vai onko taustalla kuitenkin joku kollektiivinen huono omatunto lasten päiväkotiin viemisestä (haluttaisiin olla kotona muttei voida)? En tajua mikä selittää Mikkosvastaisten reaktioitten voimakkuuden.
Pointti onkin siinä, että miksi näin epäasiallisesti esiintyvä yksittäinen ihminen päästetään ääneen? Vastareaktiot ovat täysin oikeutettuja, kun toinen ehdoin tahdoin loukkaa.
Miksi ei voida keskustella asiallisesti?
Lapsethan menevät kohta eskariin ja kouluun, ellei toinen jo ole koulussa, ja äidin pitäisi jatkaa kampaajanuraansa. Entäpä jos hän pyrkiikin saamaan näkyvyyttä ärsyttämällä, jotta voi pyrkiä mukaan politiikkaan...
Harvinaisen epäasiallista käytöstä - tulee mieleen persoonallisuushäkriö tai jotain taustalla kyteviä ongelmia kyllä. Olisipa keskustellut asiallisesti, rauhallisesti ja vastapuolta lähes sydämettömäksi solvaamatta.
Varmasti näemme Mikkosen seuraavissa eduskunta- tai kuntavaaleissa perussuomalaisten ehdokaslistoilla. Kyllä siinä jotain karismaa on kun kerran onnistuu noin ärsyttämään.
myös hänen sivistymättömän käyttäytymisensä vuoksi. Se ainakin minuakin raivostutti, eivät niinkään mielipiteet - jonkun Nina Mikkosen mielipiteet kun ovat mulle aivan yhdentekeviä. Mutta tosiaan se sivistymättömyys ja keskustelutaidottomuus, ja että sellainen päästetään vielä telkkariin. Huh.
Itse tosin olen kotona hoitamassa lapsia(yht 5 joista 2 koulussa).
Mä en käsitä miks tosta pitää vetää herne nenään.
Mulle on sama vaikka joku alkais keuhkoomaan päivähoidon puolesta. Mua se ei hetkauta.
Rva. Mikkonen tarkoitti päivähoitojutussa varmaan niitä joilla olisi mahdollista rahallisesti jäädä kotiin hoitamaan lapsia mutta ovat niin itsekkäitä että haluavat vaan omaa parasta.
Yhden lapsen perheissä se voi olla ihan hyvä ratkaisu ett lapsi lähtee päivähoitoon 3v:n ikäisenä.
Naurettavinta on se, että yhden kohtalaisen kummallisen yksilön houreista on yritetty vetää jotain yleisiä linjoja. Erittäin kiusallista näin kotiäidin kannalta...
Miksi mun pitäisi välittää, jos ihminen on omasta mielestään onnistunut tekemään elämässään ainoan oikean valinnan ja agitoi oman kokemuksen perusteella kaikkien niiden muiden tuhansien lapsiperheiden taholle, joilla on eri elämäntilanteet....
Jään äitiyslomalle pian, olen töistä poissa tasan vuoden ja mies voi jatkaa hieman sitten isyysvapaalla. Lapsi menee sen jälkeen päiväkotiin. En tiedä, että meille olisi mahdollista edes saada pph-paikkaa, kun en ole kuullut, että meidän alueella yhtään sellaista edes olisi.
En ole lukenut edes juttuja ko.kohuun liittyen; pelkästään otsikot jostain iltasanoman kannesta.
Onneksi asun ulkomailla, ei tarvitse katella sen naamaa telkkarissa. ; ) Itsekin kotiaiti, jota ei vois muiden perheiden ratkaisut vahempaa hairita. Kukin tyylillaan.
Ei ilmeisesti kuitenkaan ihan yhdentekevää ;)
Minulla ei tunteet kuohu Mikkosen tapauksen yhteydessä. Uskon sen johtuvan siitä, että olen sinut valintojeni kanssa.
On todella vakava asia, jos suomalaisia naisia aletaan taas ajaa nyrkin ja hellan väliin. Naisen asema huononee merkittävästi koulutus- ja työmarkkinoilla, muun muassa.
päinvastoin. Ämmähän herättää vain hilpeyttä, ei tuon kanssa voi kukaan olla oikeasti samaa mieltä (ja minä siis tuen kotihoitoa lämpimästi ja olin itsekin hoitovapaalla kunnes lapset kolmevuotiaita).
On todella vakava asia, jos suomalaisia naisia aletaan taas ajaa nyrkin ja hellan väliin. Naisen asema huononee merkittävästi koulutus- ja työmarkkinoilla, muun muassa.
jokaisella on oikeus mielipiteisiin. Myös Mikkoskallla. Ja minä kykenen ajattelemaan omialla aivoillani, eli en anna Mikkoskan mielipiteille suurta valtaa.
mua ei kiinnosta edes niin paljon että olisin lukenut iltasanomista yms. jutun missä kerrotaan mistä se on määkinyt..
Minusta ne ovat vain yhden henkilön mielipiteitä ja ei niillä ole minuun mitään vaikutusta. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja tyhmiä on ne, jotka eivät hyväksy eriäviä mielipiteitä.
EVVVK Mikkoska. Joku parturi-kampaaja jostain jeerasta... Jokaisella on oikeus omaan, vahvaankin mielipiteeseensä, mutta tarviiko sitä joka mediassa haastatella? Mulle on ihan sama onko joku kotona lasten kanssa vai ei.
Joku mitätön semijulkkishan se vaan on, ei mikään Tasavallan presidentti sentään. Vai onko taustalla kuitenkin joku kollektiivinen huono omatunto lasten päiväkotiin viemisestä (haluttaisiin olla kotona muttei voida)? En tajua mikä selittää Mikkosvastaisten reaktioitten voimakkuuden.