Lue keskustelun säännöt.
Vantaalle uusi iso kirppis!
30.01.2009 |
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
on liian pieni pöytätila ja tavarat pursuaa pois.
Itsekin haluaisin vielä tavaraa kirpparille mutta ei todellakaan mahdu kaikki mitä aikoisin.
Keravalla jossa oli ennen femmatori niin siellä oli hiukan isommat pöydät/rekit joihin mahtu paljon tavaraa.
Olihan siellä myöskin noita pieniä.