Kannattaako Facebookiin liittyä?
Kommentit (7)
mutta kun "kaikki tutut" on facebookissa - tuntuu että jää jotakin paitsi - jääkö?
T:ap
Hyvät: Saattaa päästä yhteyteen kaverien kanssa joita ei muistanut olevan olemassakaan.....
Huonot: Sama kuin edellisessä...... ;)
Minulle on tullut jo useita kutsuja, mutta en halua alkaa viettääni yhtään enempää netissä kuin tähän asti. Sitä paitsi minun mielestäni on aika noloa olla kuvinensa tyrkyllä netissä, kun on hyvä parisuhde, eikä halua senssailla mihinkän suuntaan.
"Sitä paitsi minun mielestäni on aika noloa olla kuvinensa tyrkyllä netissä, kun on hyvä parisuhde, eikä halua senssailla mihinkän suuntaan.
[/quote]
"
Öh, en ymmärrä....
Hyvä suhde on mullakin, enkä tosiaan ole missään siellä "tyrkyllä" kuvien kanssa. Ihan muuta sieltä haen kuin vieraita ukkoja. Sitäkö sä luulet facebookin olevan?
Sitä paitsi minun mielestäni on aika noloa olla kuvinensa tyrkyllä netissä, kun on hyvä parisuhde, eikä halua senssailla mihinkän suuntaan.
"Minkä ikäiset ovat innostuneita Facebookista?"
Varmaan nuoremmatkin
Itselläni plussaa ollut mm. nämä:
Olen löytänyt vanhoja kirjeenvaihtokavereita 80-luvulta.
Olen löytänyt lapsuuden ajan leikkikaverit ja meillä oli tapaaminenkin.. 25:n vuoden tauon jälkeen.. oli mahtavaa :)
Facebookin avulla löysin myös vanhoja ystäviä Yhdysvalloista joiden kanssa yhteydenpito oli katkennut...
Miinukset::
facebookistakin saa niskaansa roskapostia jos ei ole varovainen
saatttaa aiheuttaa riippuvuutta... ;)