Timo TA ja Kari TA?
Ovatko Timo TA Mikkonen ja Kari TA Tykkä sukua toisilleen?
Kommentit (19)
siihen raamattuun mitä hän käyttää ohjeuoranaan sydämensä lisäksi olikin eksynyt tällainen pieni painovirhepaholainen joka sallisi aviohaureuden...?!
huh vaan sitä kakkosvaimon hurskastelua kun itse oli aivoliiton rikkoja ja heiluivat yhdessä vaikka Timo oli vielä naimisissa
eiköhän ne tyttären kohdalla ole jotain muuta,
kuten vaikka Terhi Tupuna Adalmiina Mikkonen...
Terhi Tero Antero Mikkonen??oosse se pöljä?täh!
Tero Antero? Jo on vanhemmilla välähtänyt... Isä on varmaan Hannes Johannes ja äiti Jaana Marjaana...
se TA:kin on joku huippusailainen ansaittu titteli?
tai koodinimi, niinkuin bondilla;
Mikkonen, Timo TA Mikkonen, lupa puhua päättömiä (license to talk BS)
TA = toisin ajatttelija
oikeesti tta vaikuttaa ihan symppikseltä ja itseironiaan kykenevältä. suaattaapi täälläkin kirjoitella, ei yllättäis.nina taas ei sit yhtään.
Timo Torsti Antero Mikkonen
Mikael Tapio Antero Mikkonen
Matias Timo Anshelm Mikkonen
Tero T.A - en tiedä mitkä nimet kyseessä
Terhi on myös Terhi T.A mutta tietenkin naisten nimet, en tiedä näitäkään nimiä mutta ovat siis tyyliä Terhi Tiina Anniina jne.
minunkin sukunimi alkaa TA. Olen siis sukua! En kestä! Välittömästi vaihtamaan nimeä, oikein puolijuoksia, kun vaan tietäs missä se nimi vaihdetaan, apuva!!!
että se tuli niiden kotkanpesään sukukokousta pitämään autolla keskellä pimeää iltaa
koska Timppa & commppania on niin mielenkiintoisia superjulkkiksia,
ja niillä oli täysi hälyytystila res. majurin toimesta, kokelaat itki hysteerisesti, mutta onneksi uhkatilanteesta selvittiin ilman mustelman mustelmaa ja naarmun naarmua, oli vaan ikuiset arvet sielussa...
Niki TA Fouganthine on pääsemässä vapaaksi maanantaina.
.
Mari TA TA Avitsainen oli kyllä ihan paras... :D
Mä vaan nauran, ku tää on ihan huippu... :D :D :D
Lisään muutaman TAan tänne...
Marjatta Rai TA
TA Mi TA Mminen
TA rja Halonen
TA nja Jääskeläinen... :D
Anas TA Sia Romanov(a)
Ja TA mpereellahan sijaitsee TA mmelantori sekä tietty A TA la ja Hervan TA... :)
..mutta annettakoon anteeksi kun olin kirjoittanut sen myöhään yöllä... :) :) :)
Kari TA Mattila
Leni TA Airisto
Ani TA Hirvonen.
Mari TA TA Avitsainen on pikkuserkku sekä isän että äidin puolelta.
T. A :ta eli Terhi T.A Mikkonen ja Tero T. A Mikkonen.
Timon toiset nimet taisi olla Tero Antero
huh vaan sitä kakkosvaimon hurskastelua kun itse oli aivoliiton rikkoja ja heiluivat yhdessä vaikka Timo oli vielä naimisissa