Sanokaa nyt minne meiltä katoaa sukat
tai ainakin toinen pari niistä? Vaikka ostaisi kuinka monet sukat niin hetken päästä vain parittomia löytyy.
Kommentit (13)
josta sukat päätyy esim. patterin väliin, patjan alle tai lelukorin pohjalle.
olla siellä hukka nimisessä paikassa, joskus jopa myös vi***sa :)
eli 10/lapsi. Kai se on se hukka -niminen paikka meilläkin.
lukekaapa Cecelia Ahernin kirja Ihmemaa. Siellä ne sukat on!! Ja kaikki muukin kadonnut (matkatavarat, muistot, ihmiset jne.).
Ihana kirja :-)
ei haittaa vaikka pari sukkaa hukkuisi tai menisi rikki - jäljelle jääneistä saa muodostettua uusia pareja.
Meillä ei katoa enää. Sain ilmaisnäytteenä Sukkanipsun ja näppäräksi todettuani tilasin niitä netistä pari pussilista lisää. Nyt on isännäkin sukat alkaneet löytää tiensä pyykkikoppaan nipsuineen! Miehet siis oppivat uusia temppuja!! ;)
Ai niin, se putiikki oli www.sukkanipsu.fi
Meillä ainakin vanha pesukone söi sukkia, etenkin lasten.
Meillä monesti ne kadonneet parit löytyy matalien huonekalujen kuten sohvan ja kaappien alta. Ja joskus pussilakanoiden sisältä. Ja jotkut jää kyllä pysyvästi kadoksiin.
Mulla hävisi sukilta pareja ainoastaan silloin kun asuin kotona ja joku muu pesi pyykkiä. Noihin aikoihin sukkiin ilmestyi myös hirveästi reikiä. Epäilin sabotaasia.
Yksin muutettuani sukat pysyivät ojossa, parillisina ja siisteinä.
Nyt niitä on alkanut taas kadota ja reikiintyä. Tosin olen alkanut tehdä kotitöitä kännissä. Mitäs jos dokaisitte vähemmän?
Elämä helpottuu, kun keksii, ettei mikään laki velvoita käyttämään sukkia parillisina! Uusi jännittävä käänne elämässä :D
meidän pojan sukkalaatikkoon... :D?
me ostetaan miehen kanssa sukat 5-10 samanlaisen parin pakkauksissa, niin ei heti huomaa, vaikka muutama olisi kateissa...
oikeasti ihmettelen tätä asiaa, niin kuin ap:kin, mulla on luokkaa 20 paritonta sukkaa. sitten ostan lisää sukkia ja jonkin ajan päästä taas sama tilanne. en keksi muuta selitystä kuin joku amerikkalaisten sukkasalaliitto.
meillä ainakin kotona on HUKKA-niminen paikka. Ei siellä niinkään sukkia ole, mutta kaikenlaista muuta tavaraa kyllä. Viimeisimpänä HUKKA on vienyt tyttären aamutossut. Oi, miten toivoisinkaan löytäväni sen HUKAN joskus.