Arvatkaas mitä! Vedän päiväkännejä ja lapsi pitäis hakea hoidosta
viideltä.
Takana rankka jakso, ja vapaapäivä tänään. Vein lapset hoitoon, jotta saan relata..
Olen juonut 3 siideriä, mietin, olenko hakukunnossa viideltä?
Jos ottais unet nyt, niin kai jo siiheksi haihtunut?
Kommentit (19)
varmaan joku tympäntynyt kotiäiti.
Se on elämää. Joskus voi käydä myös noin. En usko että olet edes kummoisessa kännissä kolmen siiderin jälkeen. Räkäkänni ja hyvin pieni sievähän on kaksi ihan eri asiaa. Pystyt hakemaan lapset varmasti ihan ongelmitta. Onko mieli relannu?
Kyllä se mun vastaus sitten ilmesty tuohon kun aikani etsin ja kirjotin uuden.
Et varmaan ole edes kunnon kännissä kolmesta siideristä ;) Olet varmasti viideltä ok kunnossa hakemaan lapsia. Löysäskö hermoa muutamat sidukat?
3 siideristä känniin? kato vaan ettei henkes haise kun haet muuten soittavat lasten suojeluun
äidin hommiin myöhemmin. Kivaa oli! Kalsari-hiprakat ihan yksin omassa kodissa. =)
lapset tulevat itse koulusta kotiin. Kippish!
Kivaa oli! Kalsari-hiprakat ihan yksin omassa kodissa. =)
Joskus jopa ihan pieni lasillinen punkkua rentouttaa oloa ihan mukavasti. Promillet ei lennä kattoon mutta mieli relaa. =) Tällä palstallahan sitä pidetään jo juoppohullun toimintana ja lapset pitäisi ottaa huostaan ; ) Jos kaikki tällaiset tapaukset tämän palstan mammat saisivat ilmoittaa, tai siis pystyisivät ilmoittamaan sosiaalitoimeen, luulisivat mammat että nyt lähtee lapset. Oi mikä kuohunta nyt voi alkaakkaan.
eipä ollut onneksi mikään noiuho täti nauroi vain.
harvoin ota oikein reippaasti, niin saatan illan aikana juoda kolme siideriä. Sitten tuleekin uni silmään ja nukun 10 tuntia kuin tukkihumalainen. Painan 63 kg, ikää 35.
Kannattaisikohan käydä tsekkaamassa, että elimistössä on kaikki kunnossa??!
Mun elimistö poltti paremmin alkoholia jo teininä ekojen kokeilujen yhteydessä. Ei varmastikaan ylpeilyn aihe, mutta minusta tuo kuulostaa oikeasti jo vähän huolestuttavalta, jos 3 siideriä vie noin huonoon kuntoon.
ja ne lapset vois kyllä joskus hakea jo ennen viittäkin.
pysty juomaan kun kolme sidukkaa ja haluisin juoda 12 niinkuin muutkin äidit! Kyllähän se viinansietokyky kasvais jos alkais vetämään päiväkännejä. Ja teininä kun alottaa isoilla määrillä, niin eihän se kolme tunnu pian missään. Onhan se monella juopolla mainiosti toimiva maksa, mutta eri asia miten kauan:)
jos otan TODELLA paljon, saatan ottaa neljännen ja se saa mut jo oksennuskuntoon, joten harvoin otan
Ja jokainen meistä relaa eri tavoin.
Me äidit, jotka emme nyplää pitsiä emmekä käy vesijuoksussa, rentoudumme toisinaan parilla siiderillä tai viinilasillisella. En minäkään tuomitse nyplääjiä, vaikka en moista hommaa itse harrastaisi suurin surminkaan.
Olen joskus hakenut lapsen hoidosta työmatkan päätteeksi, suoraan lentokentältä taksikyydillä. Ja jos on iltalento, olen koneessa juonut pienen kuohuviinipullon. En silti koe olleeni humalassa. Pastilli suuhun ja naperoa noutamaan.
jos otan TODELLA paljon, saatan ottaa neljännen ja se saa mut jo oksennuskuntoon, joten harvoin otan
No kyllä varmasti, jos ne imuroi kitaansa tunnissa tai kahdessa. Mutta jos juo ei-humalahakuisesti, niin tahti on ihan eri. Ne kolme siideriä tulee juotua siihen tahtiin että edellinen on haihtunut kun toista aloittelee.
Silloin on fyysinen ja kemiallinen mahdottomuus tulla ns känniin.
saat lastensuojeluilmoituksen, jos yrität hakea lapset kännissä. Lapsia ei kännisille luovuteta.