Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen asunto, neuvoja...

Vierailija
29.01.2009 |

Ollaan ostettu talo. Pankista lupasivat lainan, nyt täytyy vielä viedä takaajien tiedot jotta saa laskettua meille lopullisen laskelman. Onko teillä tietoa kauanko tähän menee? keskiviikkona pitäisi tehdä kauppukirjat asunnosta...

Toinen kysymys. Olen tänään menossa vakuutusyhtiölle, pitääkö olla jo vakuutuspaperit kunnossa ja tehtynä ennen kun sitä lainaa saa. Eli pitääkö mun toimittaa vakuutuspaperit pankkiin ennenkun se setä sen lainan antaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin käteen ja selvittämään ko. tahojen kanssa asiat. Ne ei varmaan täällä selviä!!

Vierailija
2/5 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ihmeessä ja kysy!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne laskee sulle sen laskelman saman tien kun viet takaajien nimet sinne. Olisivat voineet laskea jo nytkin, sillä takaajaien nimet ei vaikuta maksusuunnitelmaan ja korkomääriin. Mutta ei se mikään LOPULLINEN laskelma oikeasti ole, se muuttuu jokaisena korontarkastuspäivänä...

Yleensä vakuutus vaaditaan ennen lainan myöntämistä. Poikkeuksena voi olla tapaus, jossa olette pitkään olleet pankin asiakkaita ja siellä tiedetään, että teillä on runsaasti varallisuutta takana ilman tätä vakuutustakin.

Vierailija
4/5 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin et täältä saisin nyt heti siihen vastauksen.. Oon kyl just lähössä vakuutusyhtiölle ja sitä kautta pankkiin käymään

Vierailija
5/5 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu juu. Me teimme jo pankissa maksusuunnitelman ym ym. mut ne takaajien tiedot nyt puutuuvat.. Tätä vastausta hainkin eli siinä ei siis mene kauan kun lainapaperit on allekirjoitusta vaille. Kiitos näistä. Eikä tarvi tyhmänä pitää.. Nämä on meille ihan uusia asioita, kun aiemmin ei olla asuntokauppoja tehty. Nyt taas viisastuttiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi