Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihaville, jotka haluavat laihtua - kysymys!

Vierailija
29.01.2009 |

Miksi ostatte kaupasta herkkuja kotiinne?

Itse olen normaalipainoinen ja huomasin taas eilen kun ostin keksipaketin "vierasvaraksi", niin tulihan se avattua ja syötyä koko paketti:). En yleensä ikinä, koskaan milloinkaan osta limua, sipsejä, keksejä, karkkeja, pastejoita yms. kotiin, koska tiedän että sitten niitä tulisi myös syötyä. Mieheni on ihan samanlainen, eli en varmaankaan ole mitenkään ainoa lajissani!

Eli, miksi ihmeessä ostatte em. tuotteita kotiinne?

Ja jos ei kaupassa pysty vastustamaan ko. tuotteita niin kannattaa tosiaan syödä ennen kauppaan menoa kunnon ruoka esim. iso lautasellinen täysjyväpastaa jauhelihakastikkeella, niin kaupassa ei niin helposti sorru herkkuihin.

Meillä ei tosin koskaan ole mitään vierasvaraa, mutta yleensä haen jotain lähileipomosta ennen vieraiden tuloa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihminen joka haluaisi lopettaa tupakoinnin ostaa tupakkaa.

Vierailija
2/8 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla se lihavuus ei johdu herkuista. Kuten mulla, suurempi ongelma on liika ruuan syönti. Eli aika huono neuvo vetää naamarii ISo lautasellinen ruokaa. kun se lautanen sitten on ISO ja taas tulee liikaa syötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää karkeista, pullasta ym saati sipseistä (paitsi juustonaksuista) ja limutkin jää lisäaineitten takia kaupanhyllylle.

Ei mulla nyt niin paljon ylipainoa ole.. 162/62, mutta olisihan se kiva olla 7kg kevyempi. Luulen, että läskin syy piilee leivässä ja syön ylipäätään liian isoja annoksia ruokaa.

Aika harvassa varmaan ne, jotka oikeesti mättää herkkuja joka päivä. Hyi, siitähän tulee niin paha olokin :(

Vierailija
4/8 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en osta kaappeihin odottamaan mitään, syön kyllä ne pois.

Meilläkään ei ole koskaan mitään keksejä jne. vieraita varten. Yleensä kyllä tiedetäänkin, jos joku tulee niin käydään ostamassa.

Vierailija
5/8 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jos meinaa kahvin kanssa tarjota jotain purtavaa niin täytyy sitä jotain vierasvaraa olla tai sit tarjota kahvin kanssa vaikka voileipää...

En pidä yllätysvieraista tämänkään seikan takia.

Vierailija
6/8 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tupakoitsi "haluu" lopettaa ja ostaa kessuja

Se on jotain ihan muuta

Vierailija
7/8 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saatan syödä kaakaojauhetta tai hilloa suoraan lusikalla purkista tai laittaa sokeria kasan leivän päälle ja koiran suklaatkin on vaarassa.

Valitettavasti ihmisillä syömishimon suuruus ei ole vakio. Toisilla se on hallittavissa, toisilla ei...

Vierailija
8/8 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti saan kyllä vaikka marjapiirakkaa, mutta yllätysvieraille ne ei kerkee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän