olen kukkunut viidestä saakka
oikein hyvin olisin voinut nukkua vielä, mutta kun ei nukuttanut, plääähhhh!
Kommentit (7)
meidän poika päätti klo 4.09, että nyt on saletisti aamu ja kimposi ylös tarinoimaan...
kukuttu aamuneljästä asti, ensin heräsi yöllä 6kk ikäinen poikamme. Kun sain jäbän hiljaiseksi ja vetäydyin vällyjen väliin , rupesi isosisko 1,8v konsertoimaan. Kun vihdoin sitten sain taas isosiskon hiljaiseksi, päätti jätkä taas herätä ja olla elämänsä voimissaan. Tässä me pikku-ukon kanssa juotiin kahvia ja nyt rupeaa poikaa nukuttamaan..
meillä 1,5 v. herätti viideltä, sen jälkeen ei ollut toivoakaan unista. Ei meinaa pysyä silmät auki kun mahavauva ja supistukset herättivät puolen tunnin välein yhdestä alkaen. Nyt olen hyvällä omatunnolla luuseriäiti ja annan muksun katsoa dvd:tä että saan itse ottaa rennosti. Ja kohta päikkäreille.
heräsin kuuden jälkeen vessahätään. Kävin vessassa ja tulin takaisin sänkyyn mutta hätä jatkui vaan, ja samalla alkoi polttelu ja kirvely :(
Sen jälkeen olenkin vain juonut ja käynyt kyyneleet silmissä vessassa. Vanha tuttu virtsatietulehdus iski taas :(
olen myös hyvällä omallatunnolla luuseriäiti ja laitoin puolivuotiaan poikani juuri television eteen, että saan edes yhden kupin kahvia juoda rauhassa, ettei tyytymätön kundi rimpuile, kitise ym.
heräsin kuuden jälkeen vessahätään. Kävin vessassa ja tulin takaisin sänkyyn mutta hätä jatkui vaan, ja samalla alkoi polttelu ja kirvely :(
Sen jälkeen olenkin vain juonut ja käynyt kyyneleet silmissä vessassa. Vanha tuttu virtsatietulehdus iski taas :(
Mikä lie pitää hereillä :-((