Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen kukkunut viidestä saakka

Vierailija
29.01.2009 |

oikein hyvin olisin voinut nukkua vielä, mutta kun ei nukuttanut, plääähhhh!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyvin olisin voinut nukkua vielä, mutta kun ei nukuttanut, plääähhhh!

Mikä lie pitää hereillä :-((

Vierailija
2/7 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän poika päätti klo 4.09, että nyt on saletisti aamu ja kimposi ylös tarinoimaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukuttu aamuneljästä asti, ensin heräsi yöllä 6kk ikäinen poikamme. Kun sain jäbän hiljaiseksi ja vetäydyin vällyjen väliin , rupesi isosisko 1,8v konsertoimaan. Kun vihdoin sitten sain taas isosiskon hiljaiseksi, päätti jätkä taas herätä ja olla elämänsä voimissaan. Tässä me pikku-ukon kanssa juotiin kahvia ja nyt rupeaa poikaa nukuttamaan..

Vierailija
4/7 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 1,5 v. herätti viideltä, sen jälkeen ei ollut toivoakaan unista. Ei meinaa pysyä silmät auki kun mahavauva ja supistukset herättivät puolen tunnin välein yhdestä alkaen. Nyt olen hyvällä omatunnolla luuseriäiti ja annan muksun katsoa dvd:tä että saan itse ottaa rennosti. Ja kohta päikkäreille.

Vierailija
5/7 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräsin kuuden jälkeen vessahätään. Kävin vessassa ja tulin takaisin sänkyyn mutta hätä jatkui vaan, ja samalla alkoi polttelu ja kirvely :(

Sen jälkeen olenkin vain juonut ja käynyt kyyneleet silmissä vessassa. Vanha tuttu virtsatietulehdus iski taas :(

Vierailija
6/7 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös hyvällä omallatunnolla luuseriäiti ja laitoin puolivuotiaan poikani juuri television eteen, että saan edes yhden kupin kahvia juoda rauhassa, ettei tyytymätön kundi rimpuile, kitise ym.

Vierailija
7/7 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräsin kuuden jälkeen vessahätään. Kävin vessassa ja tulin takaisin sänkyyn mutta hätä jatkui vaan, ja samalla alkoi polttelu ja kirvely :(

Sen jälkeen olenkin vain juonut ja käynyt kyyneleet silmissä vessassa. Vanha tuttu virtsatietulehdus iski taas :(