Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Obama muslimi?

Vierailija
28.01.2009 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat, ja itse hän on asunut Indonesiassa (muslimimaa) monta vuotta, ja käynyt siellä paikallista koulua.

Äiti on kuitenkin tavallinen (liberaali ja hyvin koulutettu) amerikkalainen, ja äitinsä ja isovanhempansa ovat hänet todellisuudessa kasvattaneet, eikä Obama ole kotoa saanut lainkaan uskonnollista kasvatusta. Isä on jättänyt perheen jo ihan alkumetreillä.

Vierailija
2/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on muslimi. Tietää ja ymmärtää varmasti islamista enemmän kuin keskiverto ei-muslimi länsimaalainen taustansa ja historiansa vuoksi.

T: muslimi itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

subjektiiviseen kokemukseen ja näkemyksen....?

no voihan sen asian noinkin nähdä.

mäkin olen siis ekspertti raha-asioissa kun mulla tilillä on jotain säästöjä!

että on muslimi. Tietää ja ymmärtää varmasti islamista enemmän kuin keskiverto ei-muslimi länsimaalainen taustansa ja historiansa vuoksi.

T: muslimi itse

Vierailija
4/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrottiin että osa kenialaisista sukulaisista on muslimeja. Obaman isä syntyi muslimiperheeseen mutta oli aikuisena ateisti. Itte poika-obama omaksui aikuisena kristinuskon.

EI siis ole muslimi eikä ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
5/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan objektiivisesti vastasin, enpä usko että pitäisin Obamaa muslimina vaikka itse en muslimi olisikaan.

Vai ihan muuten vaanko pitää jotain heittää takaisin kun joku muslimi uskaltaa suunsa avata?! ;D

Ja faktatieto on yhdyssana ilman väliviivaa.

T: Se muslimi