Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko sinulle ilon vai surun paikka kun tiesit että lapsesi ovat nyt tässä eikä enenpää tule?

Vierailija
28.01.2009 |

.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se viimeinen jäi kuitenkin puutumaan vaikka viisi sainkin.

Vierailija
2/19 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 39 v / 4. tulossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään virallista olla päätetty, joten en ole asiaa ajatellut. voihan se vahinkokin sattua että mun mielestä aika turha ajatella asiaa tolta kantilta. olen tosin 35 että pikkuhiljaa vois tietysti alkaa hommiin jos vielä lapsia veinais mutta ei tällä hetkellä. yksi lapsi.

Vierailija
4/19 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta on jo. Jos satun uuden siipan löytämään niin iän puolesta voisin vielä yhden saada.

Vierailija
5/19 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairauden vuoksi lapset ovat nyt tässä ja niitä olisi saanut tulla enemmänkin mutta tietysti olen äärettömän kiitollinen että ylipäätään sain lapsia!!!

t.lapsettomuudesta kärsinyt

Vierailija
6/19 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä lasta ja aina ennen neljättä oli sellainen fiilis, että jos nyt vielä yhden lapsen saisi... Kun hän syntyi, tuntui heti siltä, että perheemme on nyt kasassa. Ihanaa keskittyä nyt näihin lapsiin ja siirtyä vauva-ajan haasteista elämään leikki-ikäisten ja koululaisten kanssa!

Vierailija
7/19 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin kahta lasta ja kun heidät olimme saaneet, oli ihanaa ajatella että tässä tämä perhe nyt on ja nyt odotus- ja imetysvuosien päätyttyä saa keskittyä taas isompien lasten asioihin ja saada vähän omaa itseäänkin taas takaisin (oma kroppa alkaa olla taas kasassa, omat harrastukset elpyvät jne.).

Vierailija
8/19 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lapsi vähän yllätti, mutta nyt on kirurgi varmistanut, että lapsiluku jää tähän. Hyvä näin. Paremmin ei voisi olla =)

Vierailija
9/19 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai 2 lasta jo on, mutta kolmatta ei ole yrityksisesta huolimitta siunaantunut... Koskee ihan pirusti.

Vierailija
10/19 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ole varautunut hyvissäajoin joten ei tee niin kipeää..

Odottelen tässä kolmatta ja viimeistä vauvaamme ja kotivuosia on edessä vielä kolme joten aion nauttia niistä nyt täysin rinnoin koska tiedän että todennäköisesti tämä tapahtuu vain tämän yhden kerran ja myöhemmin alkaa uusi vaihe elämässä.

Vierailija
11/19 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa, ei enää koskaan sitä pikkulapsielämää.

Vierailija
12/19 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: ehkäisystä huolimatta neljättä odottava

Vierailija
13/19 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun totuus on käsillä, meille kolme peräkanaa syntynyttä vilkasta lasta ja nuorin jo 3-vuotias, tuli minulle ikäänkuin helpotuksena, että tässä ne nyt ovat. Keskityn näihin, sillä yksi lisää veisi jotain näiltä pois (varsinkin jos olisi jollain lailla erityisen vaativa) ja minun ikänikin (=terveys) alkaa asettaa luonnillisia rajoja.

Vierailija
14/19 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi ihanaa lasta, oman sairauden vuoksi en voi saada enempää

Vierailija
15/19 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin saa keskittyä elämään eikä tarvitse miettiä haluaako lisää lapsia vai tuleeko niitä ollenkaan vaikka yrittäisimmekin. Ekat lapsemme tulivat koeputkihedelmöityksen avulla, kolmas luomusti. Ekan kahden jälkeen halusimme vielä lisää, kolmannen jälkeen oli HETI sellainen tunne, että ei enää kiitos!

Arki on kolmen kanssa sellaista hulabaloota että tuntuu ettei nytkään riitä kolmelle. Sit toisaalta kolme on passeli luku, on sopivan vilkasta:).

Vierailija
16/19 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen lapsen synnytyksessä multa repesi kohtu (riekaleet) poistettiin. Meillä tanssittiin tiputanssia sinä päivänä..Olisin yhtä hyvin voinut kuolla.

Ja joka vuosi siitä lähtien mies on muistanut minua sinä päivänä erityisesti, koska oli pelästynyt silloin niin kovasti.

Vierailija
17/19 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt viisi, ja luulen että olen se jolta jää (joka tapauksessa) se viimeinen lapsi saamatta.

Vierailija
18/19 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta on tullut peräkanaa ja neljäs on jo aatoksissa vaikka nuorin ei ole edes vuotta. Neljännen jälkeen pitää pitää pieni tuumaustuokio ja viides on mahdollinen, mutta uskon olevani tyytyväinen neljäänkin ja toivon, että osaan jatkaa elämää eteenpäin tästä pikkulapsivaiheesta.

Vierailija
19/19 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi yhteen lapseen periytyvän sairauden vuoksi. Ja se suru tulee etenkin silloin kun ne ilmeisesti ns. hyvää tarkoittavat ihmiset kyselevät perheenlisäyksestä tai siitä odotanko (masu näkyy tietyssä asennossa hieman pyöreänä). Kaikille ei halua tarinaansa kertoa, joten pitää vaan näytellä yhteen tyytyväistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän