Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 37 ja kauhea vihlaisu yöllä alavatsassa..

Vierailija
28.01.2009 |

Heräsin yöllä siihen et tuolla oikealla alavatsassa tuntui tosi kova vihlaisu..mitäköhän se oli?

Nyt aamulla epätoivoisena kuulostellut et vauva ei liiku, mutta nyt rupee pikkuhiljaa tuntumaan myllerrystä..

Huoh, ekaa odotan ja oon ollut tosi huoleton mutta yhtäkkiä nyt loppua kohden huolettaa kamalasti..pelkään et lapsivesi tihkuu ennen aikojaan kuten työkaverille kävi ja pelkään että jotakin on vialla enkä itse sitä ymmärrä..kuitenkaan en haluaisi ihan turhan takia soitella sairaaloihinkaan.

Itseasiassa, en oikein edes tiedä mihin soittaa sitten kun siltä tuntuu. Asun pienemmällä paikkakunnalla,jossa löytyy kyllä neuvolapalvelut mutta synnyttämään lähden viereiseen kaupunkiin. Soitanko sinne äitiyspolille tai synnärille jos on kysyttävää?

Poison Ivy

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on päivittäin ja sattuu niin helvetisti jos erehdyn yöllä vaikka venyttelemään. Hyvinhän tuo vauva jo selviäisi jos syntyisikin, ei kannata pelätä lapsiveden tuloa. Mulle sanottiin viime viikolla kun mahan mitta ei ollut kasvanut rv33 että vauva selviää jo varsin hyvin jos on tullakseen.. Mutta jos se sinua vaivaa niin soita ihmeessä, ei ole ikinä tyhmiä kysymyksiä.

Vierailija
2/4 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molemmissa edellisissä raskauksissa just loppuviikoilla alkanut kyljen kääntäminen öisin olemaan aika työtä ja tuskaa, kun meinaa "maha jäädä matkanvarrelle" ja sattuu/vihlasee ihan pirusti...

SItä odotellessa... rv 30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas muilla? Olis helpottavaa kuulla lisää kokemuksia..

Ottaa aivan hermoon tää yhtäkkinen huoli kaikista asioista..

Ap

Vierailija
4/4 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisesta tosin meni 2 vrk ennenkuin ulostautui, kolmosesta meni alle 3 h.

Keskimmäinen saikin lähtöpassit käynnistyksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän