Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi sain ilmaisen 4D-ultran ?

Vierailija
28.01.2009 |

heippas.

Kävin tuossa pari viikkoa sitten äitiyspolilla 20.viikon rakenneultrassa,

lääkäri teki 4D-ultran ja antói ihania kuviakin mukaan, siis lääkäri siis tutki sikiön 4D-ultralla ja esitteli sen meille.

Olen ymmärtänyt että tämä 4D on aika hintava, eikä kenellekään tutulle ole 4D:tä äitipolillakaan.

hmm, miksi siis minulle ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu vähän äitipolista, itse joudun käymään äitipolin ja sikiötutkimuspuolen ultrassa ja ainakin situssa on 4D. Mutta ei se meillä ainakaan mikään 4D elämyskuvaamo ole, vaan tarkoituksena on todellakin seurata pienokaisen terveyttä. Kyllä ultraaja meille on aina kuvat näyttäneet, mutta tavallinen ultrakuva on saatu mukaan (tosin nyt kun käyn kerran viikossa, en saa joka kerta sitä kuvaa). Sen olen huomannut että ultraajissa on eroa, toinen nyttää ensimmäisenä kuin rauhoitellakseen äitiparkaa, kuvan jossa vauva imee peukaloaan, hikkaa, tai hymyilee...ja sitten mennään oikeaan tutkimukseen. Joku toinen taas katteleen kasvun ja rakenteet, ja se on siinä.

Vierailija
2/8 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEKSissä. Ei muut odotavat tutut ole saaneet ainakaan 4d kuvia mukaan.

En tiedä olisinko ollut joku poikkeus lukuisten keskenmenojeni takia. Mukava juttu silti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tavisultralla taida näkyvyys olla kovinkaan hyvä

Vierailija
4/8 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä, yksi menetty vauva ja riskiraskaus sen takia (ed vauvalla oli sydänvika). Kai meitä jotenkin yritetään pitää rauhallisena=).

t.2

Vierailija
5/8 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei läskin takia 4dtä saa...Tai siis se 4D ultra on kyllä ihan sama ultra, mutta kuva muunnetaan toiseen muotoon näytöllä.

Vierailija
6/8 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska koneella kuitenkin sellainen mahdollisuus on ja sillä nakee esim. kasvojen piirteet paremmin. Ei tosiaan ole kysymys mistään "elämyskuvauksesta" vaan ihan siitä että katsotaan onko sikiöllä rakennepoikkeamia.

Vierailija
7/8 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva näyttää aivan muumiolta, mieluummin menen tavisultraan ja saan se epäselvän mutta katsottavamman kuvan.

Vierailija
8/8 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla epäiltiin jotain poikkeamia ja sai Naistenklinikalla 4D ultrauksen.

On kyllä aika mielenkiintoisia ne kuvat... :)