Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävän tyhmä puhelin!

Vierailija
28.01.2009 |

Tympäsee kun puhelin ei erota numeroita. Siis mieheni numero on 040-1234567 ja miehen isän numero on 050-1234567, näytössä näkyy aina mies soittaisi. Ärsyttää kun puhelimeni ei erota noita numeroita toisistaan... Ei ole mukavaa kun katsoo että jaa mies soittaa ja sitten puhelimessa onkin appiukko. Hoh hoh... Onko muilla yhtä tyhmät puhelimet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että puhelin rupeaa tutkimaan numeroa lopusta päin. Ja myös sen, ettei "tutki" koko numeroa. Elikkä kun eroa on vain suuntanumerossa niin ei osaa sanoa kumpi on. Itsellä monta vuotta sitten sukulaisella ja hänen miehellään oli numerot samalla lailla, silloin ei kyllä osannut antaa kummankaan nimeä.

Vierailija
2/3 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että aloittaa numeron tunnistamisen lopusta. En ole ennen tullut ajatelleeksi mutta sellaiset puhelinnumerot joissa erona on viimeinen numero, puhelin kyllä tunnistaa ongelmitta. Minua kummastuttaa kovasti ettei tällaista ole otettaa huomioon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun ajattelee mitä kaiken maailman toimintoja ja hienouksia nykyajan puhelimissa... Mulla on perusnokia (26jotain)...