Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

helmikuussa en saa lainkaan tukia!

Vierailija
27.01.2009 |

odotan vauva ja laskettu aika on maails-huhtikuun vaihteessa. saan viimeisen kotihoidon tuen tammikuun lopussa, mutta kela on päättänyt, etten saa lainkaan kotihoidon tukea helmikuussa, koska saan silloin jo äitiyspäivärahaa. ongelma on se, että äitiyspäivärahaa aletaan maksaa minulle vasta lasketun ajan tienoilla.

käytännössä jään ilman tuloja koko helmikuuksi. mitä teen? auttaako joku taho väliaikaisesti vai pitääkö alkaa paiskoa ihan kamalasti töitä jotta saan helmikuussa isomman palkan? olen siis keikkatöissä, mutta tulot on kahden sadan luokkaa..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa.

auttaako joku taho väliaikaisesti vai pitääkö alkaa paiskoa ihan kamalasti töitä jotta saan helmikuussa isomman palkan? olen siis keikkatöissä, mutta tulot on kahden sadan luokkaa..

Vierailija
2/9 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmahan on se, että saan sekä helmi- että maaliskuun päivärahat maaliskuussa. ja jos luit tekstin ihan ajatuksella läpi huomasit, että mietin myös töiden tekemistä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta miehen lompsalle vain? kiitti vaan vitusti ja hyvää yotä!

Vierailija
4/9 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussääntö on että kahden kuukauden menot pitäisi olla "varmuuden vuoksi" säästössä.

Jos ei ole mahdollista lainata keneltäkään, niin paiski töitä. Sovi laskut myöhemmälle ja koita saada vuokra maksettua.

Sossusta voinee kysyä että saako heiltä apua jos ei minimitoimeentulo toteudu, mutta haluavat rahat takaisin kunhan saat tukesi tilillesi.

Vierailija
5/9 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellyttäen että saat sitä koko tammikuunkin, sillä kuukautta lyhyempää jaksoa Kela ei maksa. Mutta se maksaa helmikuultakin jos se jatkuu katkeamatta tammikuulta.

Vierailija
6/9 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosiaan ollut jo vuoden hoitovapaalla, joten ne säästöt on pikku hiljaa huvenneet. vielä olisi jäljellä pojan rahat, mutta en haluaisi niihin koskea.

laskut aion sopiakin myöhemmälle, samoin vastikkeen, mutta lainasta en kyllä ehdi enää saada lyhennysvapaata ensi kuuksi. jostain pitää siis repiä puuttuvat rahat. visaa voin vinguttaa, laskuhan maksetaan vasta seuraavan kuun lopussa joten ruokaa vaille emme jää.

huoh. oma vikahan tämä on, kuten hyvin itsekin tiedän. ottaa vaan päähän kun tukipäätös tuli näin viime tipassa.

Vierailija
7/9 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse joudut maksamaan vastikkeen jne???

Ja pojan rahat, on se kumma, että mieluummin käytetään pojan rahat kuin perheen rahat (lue miehen).

Ihanaa, että meillä ei asiat ole olleet ikinä noin.

Vierailija
8/9 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastikkeen

Vierailija
9/9 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten sossuun vain. Mutta jos kotihoidontuki maksetaan tammikuun lopulla, niin eikös se ole helmikuulle?