Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymy teille jotka olette tehneet abortin?

Vierailija
27.01.2009 |

Kuinka kauan aikaa teillä on mennyt abortista kun olette tehneet lapsen?

Mietin sitä kun useimmat tekee lapsen aika pian abortin jälkeen, yleensä vuoden sisään siitä niin ollaan uudestaan raskaana.

Mietiskelin vaan kun tilastoja katselin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en halua enempää lapsia.

Vierailija
2/5 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi syntyi 2003. Abortti oli hyvä ratkaisu, vaikkei siitä tietysti ylpeä ole. Minusta ei todellakaan olisi ollut siinä iässä äidiksi :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortin tehneet on vuoden sisään raskaina.

Vierailija
4/5 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain ekan lapseni 3 v abortin jälkeen, mutta aikaisemmin kuin ehkä olisin muuten saanut.

Voi olla, että kyse on sattumasta, mutta voi olla myös, että ei-toivottu raskaus sai minut tajuamaan, että oikeasti haluankin äidiksi. Ja voi olla, että tarvitsin lapsen toipuakseni abortista henkisesti.

Vierailija
5/5 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin vielä alaikäinen, työtön ammatiton, asuin kauheassa läävässä missä porukka kävi aina juomassa ja itselläni vastuuntunto oli vieras käsite..nyt olen tyytyväinen,että tein silloin oikean päätöksen..ei olisi ollut oikein lapsen syntyä siihen kauheaan elämäntilanteeseen. Mielestäni olisi ollut itsekästä olla tekemättä aborttia, sillä silloin olisin pitänyt lapsen ku se olisi ollut "ihan kiva juttu" enkä olisi ajatellut lapsen parasta.

Nyt asiat täysin vastakohtaisesti ja minulla on pieni suloinen taapero!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi