Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako pyytää lainaan annettuja vaatteita takaisin, kun eivät palaudu automatic..?

Vierailija
27.01.2009 |

Tuttavalla on meidän lasten vaatteita lainassa ollut jo pari vuotta ja nyt olis käyttäjä niille meillä itselläkin. Samoin leluja.. Olenko nolo, jos pyydän vaatteita takaisin jo toistamiseen, vaikka käytettyjä ovatkin? Joillekin vaatekappaleille olisi muutakin arvoa kuin pelkkä käyttö.

Inhottaa oikein, mutta oletin, että lainatavarat tulee takaisin. Itse koitan huolehtia toisten omaisuudesta, mutta nyt luulen, että osa meidän kamoista on matkanneet jo eteenpäin, ehkä myyty.. Ja joo, antohetkellä sanoin, että LAINAAN ja niistä tärkeistä vaatteista kerroin erikseen, miksi ovat tärkeitä. Ja miksi annoin, noh, luotin kai liikaa..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että teillä olisi itsellä niille taas käyttöä. Voihan olla, että asia on vaan unohtunut.

Vierailija
2/8 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä äkkiä takaisin ennenkuin loputkin lähtevät eteenpäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on totta, että asiat unohtuu, vaatteiden antaja unohtuu

lainat unohtuu

Mutta tämän takia EN OTA lainaan yhtään mitään, enkä myöskään ANNA lainaan mitään.

Mutta kysy ihmeessä, ehkäpä siellä vielä jotain tallessa on??

Vierailija
4/8 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat idiootteja, jotkut huolimattomia, jotkut vaan unohtavat tarkoittamatta mitään pahaa.

Enivei, kysy nätisti kamaa takaisin. Tyyliin: heei, taisin lainata sinulle sitä ja tätä. Ottaisin ne mielelläni takaisin. tms.

Vierailija
5/8 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen nyt tässä se, jolle on annettu lainaan vaatteita, ja en ole niitä palauttanut. Ihan siitä syystä että en ainakaan tiedä, että hän joka ne antoi, tarvitsee niitä nyt. Olen ajatellut että hän halusi putsata kaappinsa eikä halua niitä sinne lojumaan, ja tarvitaan niitä vielä kun meille syntyi toinenkin.

Ei olisi tullut mieleenkään myydä niitä tai lainata eteenpäin. Se on törkeää. Musta olisi täysin ok jos antaja ilmoittaisi haluavansa lainatut takaisin.

Vierailija
6/8 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinne jäivät, takaisin eivät tulleet. Enkä kehdanut pyytää .. en lainaa enää mitään. Annan sitten pois kun lapsilukumme täynnä.

Vierailija
7/8 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut kahdelta ystävältä vauvan vaatteita lainaksi tuolle omalle pikkaselle mutta vaatteet palautan takaisin kun jäävät pieniksi. Lainaajat ovat näin toivoneet.

Vierailija
8/8 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on myynyt/antanut eteenpäin niin toteat, että hankkii sulle sitten vastaavat uudet :-) (tai käytetyt jos kelpuutat)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi