Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! 4v ei tottele ketään

Vierailija
24.05.2008 |

Siinäpä se: 4v juuri täyttänyt tyttäreni ei tottele ketään,ei meitä vanhempiaa, eikä tuntemattomia aikuisia. Hän on kotihoidossa ja olen aina panostanut tapakasvatukseen ja perustellut ja näyttänyt hyvää esimerkkiä, kuinka käyttäydytään eri tilanteissa. Tyttö on fiksu ja herkkä, kova manipuloimaan ja mielettömän itsepäinen. Nyt on muutto edessä ja arvelen sen stressaavan häntä. Käytös on nykyisin mielettömän provokatiivista: näyttää minulle kieltään, ärisee, kiukuttelee, mulkoilee ja uhmaa, ei tottele siis mitään eikä ketään. Ja jos laitan vauvaa (9kkvanha) nukkumaan, tyttö rikkooo tai sotkee sillä aikaa tavaroita toisessa huoneessa. Tarvitsen APUA! En kohta edes pidä tuosta lapsesta. Tarhapaikka järjestyi elokuulle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. evään jokun kivan asian mikä olisi jo tiedossa. Ei videot. Uhkailu on tehokasta.

Vierailija
2/3 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tietty lainvastaista, mutta sitä enemmän uskon että se opettaa vain ulkokultaisuutta ja silmänpalvontaa. Jos otan jotain kivaa pois, tyttö raivoaa sitä koko päivän ja jankuttaa niin, että minulta menee samsata asiasta hermot moneen kertaan. Joskus olen langennut tukistamaan ja koen siitä kauheaa syyllisyyttä. Toivon että löytäisin rakentavamman tavan olla aikuinen:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin onneksi sorrun tukistamaan... yleensä nostan pojan syliin ja kannan omaan huoneeseen ja laita sänkyyn tai lattialle ja kävelen pois ja vedän oven kiinni ja sanon että pois et pääse ennenkö osaat käyttäytyä. Yleensä se tehoaa jos mikään muu ei.. poika uskoo yleensä ihan ok, mutta vetkuttelee siinä tottelemisessa ihan viimeiseen asti...eli siihen että hermot menee...