Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~Talven laihduttajat, avoin painonpudotusryhmä viikko 5~

27.01.2009 |

Jäi eiliseltä pino avaamatta eikä näyttäny kukaan muukaan kiirehtineen. Joten tässäpä tämä. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Tässä ensinnäkin päivitettyä listaa:

NANI76

19.12 77,2kg

10.1. 81,5kg

15.1. 80,5kg

21.1. 79,3kg

TIRPPIS78

lähtöpaino 87,1kg

12.1 85,9kg (-1,2kg)

18.1 85,2kg (-700g)

25.1 84,4kg (-800g)

PAUMIR (tavoite--> n.65kg)

7.12.07 76,2kg

6.1.09 68,2kg

12.1 68,0kg

19.1 67,7kg

26.1 ~67,8kg

MAGICAL (tavoite -->85kg)

15.1 95.9kg

JASMISMARIA (tavoite --> 58kg)

12.1 77,5kg

16.1 76,1kg

23.1 74,9kg

JIIPERO (tavoite --> 68)

Lähtöpaino 72,6, mittaa 170 (BMI 25.1)

sekä MEHIZ -- mukana heti vauvan putkahdettua maailmaan :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nuo sadan gramman heitot suuntaan tai toiseen juuri todellisia muutoksia ole. Vaikka tietysti pienikin muutos saisi aina mieluummin olla siihen toiseen suuntaan.

En kyllä ollut hämmästyny enkä liiemmin pettyny vaa-an lukemaan. Liikkuminen on taas ollut ihan minimissä ja varsinkin viikonloppuna söin ihan turhan paljon. En kyllä isosti lipsunut ruokavaliostani sivuraiteille mutta ei sen määränkään varmaan nyt ihan tolkuton tarttis olla. :D Noh ei tässä hätää, katellaan ens viikolla uudestaan. Sen verran tyytyväinen olen jo näihin mittoihini (Sentään bmi jo normaalialueella 24,8 vaikka sen ylärajoilla heilutaankin) ettei mitään paniikkia ole mihinkään päin. Mukava jos vielä muutaman kilon saan tippumaan mutta oleellista on, että enää paino ei lähde kipuamaan ylöspäin. Ei lähde!

Vierailija
2/6 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paumirille että useasti paino saattaa jäädä junnaamaan paikoilleen pidemmäksi aikaa,varsinkin kun paino alkaa olla pienempi..kyllä se siitä taas lähtee jos vain niin haluat ja jaksat jatkaa..uskon että jaksat.

Itsellä tasasesti paino tippuu,nyt ollaa lukemissa 74,5kg..pelkään että millo mul tulee se junnaus sit vaadin extramotivaatiota jatkaakseni..mut nyt kyl on motivaatiot niin korkeella että eiköhän tästä selvitä! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonpudotusta ei ole luvassa... :( Liikkunut olen nyt toooosi paljon oman mittapuuni mukaan...noin 3000kcal edestä tuli viime viikolla kulutettua...siihen tyytyväinen olen...mutta paino ei siis laske vaikka en hirveesti ole syönykkään...tosin tätiä olen taas ootellu jo muutaman päivän ja tiedän että aina tähän aikaan hormoonit tekee tepposiaanki....en siis edes kirjaa tällä viikolla tuota painoa ku en yksinkertaisesti halua enää noita nousuja ylös...

Jaahas Mehizillä loppuu ne viikot väkisinki...aika pitkään ootte sinnitelleet...Onnea ja jaksuja tulevaan käynnistykseen, toivotaan kuitenki että pikkunen älyäis tulla ennen sitä ihan itekseen!

Paumir on jo mukavasti "normaali"painon lukemissa, onnea!! Kyllä se paino taas ens viikolla miinusta näyttää!

jasminmarialla paino on tippunu todella hienosti, onnea!! vitsit mikä tahti..."hiukka kade"...ei mutta onnea!

nani pullukkainen

Vierailija
4/6 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä olisi yksi talven laihduttaja, joka haluaisi tsemppiä muilta ja tsempata muita! :)

Olen siis saanut vauvan lokakuussa. Painoni nousi raskausaikana JÄRKYTTÄVÄT 23kg (hävettää..). Nyt siitä on jo tippunut melkein 15kg, mutta matkaa siihen ihannepainoon olisi vielä, kun lihoin jonkin verran ennen raskauttakin.

Tällä hetkellä painan n. 78,5kg (kotona ei ole vaakaa, anopilla olen punninnut itseäni, viimeksi noin viikko sitten). Pahimmillani ennen synnytystä rv 41+4 painoin 93kg, parhaimmillani olen ollut 58kg jokunen vuosi sitten. :( Pituutta on 172cm, BMI 26.5.

Eli tavoitteeni tällä hetkellä olisi 65kg, aikarajaa ei ole, mutta tietysti mahdollisimman pian.

Olen alkanut nyt kiinnittää paljon huomiota syömisiini ja ruokailuni menee suunnilleen näin:

Aamupala n. klo 10

Kaksi kuppia kahvia rasvattomalla maidolla

Yksi täysjyvänäkkileipä kevyimmällä mahdollisella levitteella ja juustolla

Puoli lasillista maustamatonta, rasvatonta jugurttia

Joskus ananasta tai omenaa lisäksi, ei joka aamu

Lounas n. klo 13-14

Maustamatonta, rasvatonta jugurttia puoli lasillista marjoilla tai hedelmillä

Yksi täysjyvänäkkileipä kevyimmällä mahdollisella levitteella ja juustolla

Raejuustoa 2% reilu 100g

Päivällinen n. klo 16-17

Lasillinen rasvatonta maitoa

Kasviksia, vihanneksia ja juureksia puoli lautasellista (yleensä kurkkua, pakastevihanneksia jne)

Lihaa/kanaa/kalaa 1/4 lautasesta

Iltapala n. klo 20

Raejuustoa 2% reilu 100g

Tonnikalaa öljyssä puoli purkillista

Joskus sekaan kasviksia, esim. kurkkua, ei aina

Tämän lisäksi paljon vettä, en tiedä kuinka paljon sitä menee. Pitäisi varmaan laittaa kannuun tai pulloihin jääkaappiin, niin tietäisi tarkasti. Tuo on hieman yksitoikkoinen tuo minun ruokavalioni, mutta olen noudattanut sitä nyt vajaan viikon ja muokkaan sitä sitten, kun alkaa kyllästyttämään. En imetä enää. En ole yli kuukauteen syönyt sipsejä tai pikaruokapaikoissa, mutta karkki ja suklaa on maistunut vähän liiankin hyvin. :/ Olen nyt jättänyt kaiken napostelun ja pysyn tuossa suunnitelmassa. Ajattelin pitää kahden viikon välein herkkupäivän, ei silloinkaan nyt millään "3 pussia sipsejä, pussi karkkia ja 1,5l cocacolaa"-periaatteella, vaan siis että vähän jotain.

Liikuntaa olisi tavoitteena harrastaa vähintään kolme kertaa viikossa. Silloin teen 20min crosstrainerilla ja eri lihaksia (vatsat, selät, kädet, pohkeet). Tietysti pitäisi vielä lisäksi käydä vauvan kanssa kävelyllä ym., mutta olen todella laiska lähtemään täältä kotoa mihinkään hankeen tarpomaan, kun vaihtoehtona on tietokone/telkkari. Vauvan päiväuniaika on kuitenkin ainoa aika päivässä, kun saisin olla rauhassa ja tehdä omia juttuja. Yritän ottaa itseäni niskasta kiinni tämän asian kanssa!

Noniin, tulikin todella pitkä sepustus, anteeksi! Toivottavasti mahdun vielä mukaan :)

Lillian

Vierailija
5/6 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä ollaan edelleen,uskomatonta! no huomenna aamulla se yliaikakontrolli ja en tiedä mitä siellä tapahtuu, varmaan laittavat vielä kotin. Toisaalta aivan sama, mä olen jo niin kypsynyt tähän,joten pari extra päivää ei tunnu enää missään...jännittää vaan kamalasti vauva koko...vaan sillepä ei enää voi mitään, on mitä on.

juu, palailen seuraavan kerran toivottavasti vauva uutisten kera =) Kiitos tsempeistä, niitä tarvitaan..

mehiz rv 41+4

Vierailija
6/6 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo aikasemmin tienny että kevyetki ruuat voi olla näin hyviä..itse asiassa parempia ku lihottavat..löysin meinaa Finduksen pakastepussit.

Esim. ranskalainen kanapata,vitsi että on hyvää ja pisteitäki meni naurettavan vähän! Kandee maistaa,en itse ole aiemmin noita syöny..nyt en taida muuta syödäkää =)

Tuli tosi helpottunu olo ku on nyt ihan ajan kanssa tutkinu kaikkia kevyitä vaihtoehtoja ja oon huomannu että niitä onki ihmeen paljon,nyt oon ihan varma et tää laihtuminen tulee onnistuu! =) Täl hetkel muute paino 74,1kg..tasasesti alaspäin. Meen huomenna kyl pitkästä aikaa käymää painarien ryhmässä että ne ei mua potkase pois listoilta..ja ostelemassa vähän niitä painarien patukoita. =)

Hauskaa viikonloppua immeisille! =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi