Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saahan esittää tyhmän kysymyksen? Mitähän lääkäri mahtoi tarkoittaa?

Vierailija
26.01.2009 |

Jouduin onnettomuuden takia sairaalaan. Olin siellä kahdeksan päivää ja viimein tänään pääsin kotiin. Minua hoiti erittäin ihana mies lääkäri ja kun hän tänään tuli kierrolle, jossa ei vielä täyttä varmuutta minun kotiutuksestani ollut niin hän totesi, että vaikka saisit puhtaat paperit niin tapaamme kyllä vielä uudestaan. samalla hän piti minua kädestä kiinni siis sillä tavalla, että sulki minun käteni omiensa väliin.

Mitä hän tarkoitti, hän on sairaalalääkäri en siis käy siellä tarkastuksessa ja hän kyllä tietää sen. Ystäväni oli läsnä ja hän oli sitä mieltä, että lääkäri yritti ilmaista kiinnostusta treffeihin, kun katsoikin minua sillä lailla. Missasinko minä nyt jotain? jäi vain vaivaamaan, että mikähän oli nyt sitten loppujen lopuksi homman nimi?

ja kyseessä on siis samoja ikiä oleva poikamies, hän toisteli useampaan otteeseen ettei ole vielä tullut oikeaa vastaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tämä tarina on tosi. Yleensä kierrolla on hoitajiakin läsnä, kummastelen että tohtori järjesti näin romanttisen kohtauksen.

Vierailija
2/8 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa lähemmin miten ja missä tilanteessa jutustelitte näin mukavia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pidättele hengitystäsi sitä "puhelua"odotellessasi.

Vierailija
4/8 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan selvästi kalasti treffejä. Mikäli olet kiinnostunut, niin toivottavasti hänellä on sinun yhteystietosi.

Ihmisiä kai lääkäritkin on, miksi ei tuollaista saisi tapahtua? Itselleni on vastaavaa myos sattunut mm. parin lääkärin, poliisin ja lentokenttävirkailijan kanssa.

Ystävänpäiväkin tulossa... ;-) x

Vierailija
5/8 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin etiikka ei kuitenkaan ehkä salli yhteydenottoa minkään potilasrekisterin kautta.. siis henkilökohtaisissa asioissa..

Vierailija
6/8 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

l

lääkärit on surkeita sängyssä,t:joskus kokenut.

Vierailija
7/8 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toihan on tietysti ihan fakta ja koskee kaikkia maailman lääkäreitä, jos kerran näin surullisesti on sulle käynyt : (

Vierailija
8/8 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tunnemme toisemme etäisesti kouluajoilta, hän oli luokkaa ylempänä kuin minä ja joskus satuttiin ehkä samoihin paikkoihin vapaallakin. Siis jos olemme jossain näiden kuluneiden vuosien aikana nähneet olemme tervehtineet, ei muuta.

Ja kyseessä on ihan mukava mies, mutta ei kai minua varten kun en ymmärtänyt tai ehkä halunnutkaan ymmärtää vihjettä. Nyt jäin sitten pohtimaan, että annoinko ymmärtää olevani kiinnostunut, mutta kun olen aika suupaltti ja pikkuflirtti niin onhan se oma vika jos lähettää vääränlaista viestiä.

Ap