Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän kohta 30v. ja sen kunniaksi haluan sterilisaation, lapsia ei ole eikä tule

Vierailija
26.01.2009 |

Tässä olen jo pari vuotta kieli pitkällä odottanut että tuo ikäehto tulisi täyteen, lapsia en ole koskaan halunnut joten keho on pitänyt tunkea täyteen kemikaaleja jotta ehkäisy olisi varma. Nyt pääsen niistä eroon ja voin nauttia elämästä vapaasti

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain voi oikein ymmärtää, miten jaksat pyöriä tällä palstalla, kun lapsellisellakin tekee joskus tiukkaa...

Vierailija
2/6 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin neuvolassa että ensin pitää kokeilla kierukkaa. Jos se ei sovi niin sitten voidaan harkita sterilisaatiota. Itselläni yksi lapsi ja lisää ei ole suunnitteilla. En myöskään halunnut vispilää pimppiin joten pillereitä popsin taas. En sitten tiedä yksityisellä puolella miten toimitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi onnistua, minä en minkäänlaista kierukkaa suostu ottamaan. Laissa sanotaan että yhden ehdoista pitää täyttyä jotta saa sterilisaation, ja ikä on yksi niistä ehdoista. Eli lain mukaan minun tulee saada sterilisaatio. Lääkärin on turha urputtaa vastaan, vaadin silloin toisen lääkärin

T:ap

Vierailija
4/6 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli 5 v juuri kapseliehkäisy= elämäni parasta aikkaa

t. rva 40 v

Vierailija
5/6 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saat strilisaation, mutta siihen tarvitaan sitten aviopuolison suostumus. Meillä täällä Espoossa esim. vaikka ikää on jo reipppaasti yli 31v ja tuo kolmonenkin tuossa jaloissa pyörii, saadakseni sterilisaation kunnallisesti (vuoden hoitojonon huomioon ottaen) täytyy ensin käydä terveyskeskuksessa aviopuolison kanssa juttelemassa omalääkärin kanssa, joka sitten antaa tai ei anna lähetettä. Yksityisellä homma maksaa siinä 4000e (kuulemma). Ja toipuminen oli useita viikkoja.

Ja sitten jos muutatkin mieltäsi joku kerta, hedelmättömyshoidot menee sitten kokonaan omaan piikkiin, KELA ei auta yhtään. Eli oisko toi kortsu vuelä muutaman vuoden vaihtoehto? Ja tosiaan, mitä IHMETTÄ sä tällä palstalla pyörit, jos ei ole lapsiakaan. Itelle ei tulisi mielenkään lapsettomana keskustella kuravaatteiden merkeistä ja imettämisestä kaiket päivät.

Vierailija
6/6 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole huomannut niin täällä keskustellaan myös paljon muistakin aiheista kuin lapsista, raskaudesta yms. On ruoanlaittoa, siivousta, työpaikkavinkkejä, autoasiaa, matkailuasiaa jne.

Aviopuolisoa ei ole joten en tarvitse kenenkään suostumusta asiaan

T:ap

niin saat strilisaation, mutta siihen tarvitaan sitten aviopuolison suostumus. Meillä täällä Espoossa esim. vaikka ikää on jo reipppaasti yli 31v ja tuo kolmonenkin tuossa jaloissa pyörii, saadakseni sterilisaation kunnallisesti (vuoden hoitojonon huomioon ottaen) täytyy ensin käydä terveyskeskuksessa aviopuolison kanssa juttelemassa omalääkärin kanssa, joka sitten antaa tai ei anna lähetettä. Yksityisellä homma maksaa siinä 4000e (kuulemma). Ja toipuminen oli useita viikkoja.

Ja sitten jos muutatkin mieltäsi joku kerta, hedelmättömyshoidot menee sitten kokonaan omaan piikkiin, KELA ei auta yhtään. Eli oisko toi kortsu vuelä muutaman vuoden vaihtoehto? Ja tosiaan, mitä IHMETTÄ sä tällä palstalla pyörit, jos ei ole lapsiakaan. Itelle ei tulisi mielenkään lapsettomana keskustella kuravaatteiden merkeistä ja imettämisestä kaiket päivät.