Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissapsykologeja paikalla?:)

Vierailija
06.05.2008 |

Miks mun kisa tulee aina kuistille oven taakse mouruamaan sydäntä särkevästi kun sillä on myyrä/hiiri mukana? Saattaa mouruta pitkän aikaa ja sitten syö otuksen ja lähtee pois! Jos tuon mouruamisen aikana avaan ulko-oven, juoksee kisu eväs suussaan sisälle!! yök!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin yrittää tuoda niitä sisälle, kuolleena ja elävänä. Monet yöt olen jotain hiirtä jahdannut keittiössä, kun kissa on roudannut sen sisään.

Vierailija
2/4 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää sen jonnekin näkyvälly paikalle, vaikka keskelle keittiön mattoa, ja sitten makoilee ja retostelee siinä vieressä tassujaan nuollen niin polleana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sisällä laittaa toisen kissan ojennukseen. Ulkona taas se toinen on se metsästäjä, mutta sisällä ihan onneton tohelo. No tämä metsästäjä ottaa hiiret kiinni, ja tuo tuohon takapihalle, ja siitä tämä toinen käy sen nappaamassa, ja leikkii vähän aikaa ja uskottelee kai itselleen että minähän tämän saaliin (kuollut retale) pyydystin, ja tuo sen sitten sisälle minulle omanaan esittelemään. Huvittavaa katseltavaa kun se käy sen varastamassa :). Mutta ne on NIIIIN inhottavia viedä takaisin ulos :(...

Vierailija
4/4 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tms. Mutta ap:n juttuun: kissasi tosiaan tuo sinulle lahjan, näyttää mitä on pyydystänyt. Kissaa pitää kehua ja kiittää kun tuo hiiren näytille. Ethän itsekään ala haukkumaan jotain joka tuo sinulle lahjan ;)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän