Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen haluttomuus & raskaus!?

Vierailija
05.05.2008 |

Meillä näin. Ollaan miehen kanssa juteltu paljon asiasta ja olen selittänyt hänelle ettei lapsi voi mitenkään vahingoittua seksistä. Eikä vauva tiedä mitä tapahtuu :)

Mutta suosittelen hyvää vibraa ja dildoa! on iso apu :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli esikoisen raskaudessa noin, varsinaista penetraatiota ei ollut sen jälkeen, kun maha oli selvästi näkyvä. jotenkin vain ei mies halunnut, ei osannut selittää (sanoi kyllä että ei ole minun ulkonäöstä kiinni ;). Puuhailtiin sitten kaikkea muuta. Kakkosen raskaudessa ei ollut noita ongelmia, ihan normaalisti touhuiltiin.

Vierailija
2/8 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen raskauden alussa olin juuri selittänyt, että seksistä ei voi olla mitään haittaa, kun verenvuodon jälkeen selvisi että minulla oli etinen istukka ja saimme suosituksen välttää seksiä : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli etinen istukka ja saimme suosituksen välttää seksiä : )

Vierailija
4/8 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istukka on lähellä kohdunsuuta, ja luonnollisesti sen ennenaikainen irtoaminen voiolla vauvalle kohtalokasta.

Vierailija
5/8 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaika on loppujen lopuksi lyhyt aika. Tosin kun tilanne on päällä, näin on vaikea ajatella. Mutta ei kannata tehdä seksistä myöskään pakkoseksiä, siitä voi taas aiheutua ongelmia jatkoa ajatellen..

Keksikää muuta mieleistänne puuhaa. Hellikää toisianne, kosketelkaa kasvavaa kumpua, olkaa sylikkäin jne. Aika tekee tehtävänsä usko pois! Miehesi varmasti rakastaa sinua edelleen. Uusi ulkomuoto ja tilanne muutenkin vaan saa miehen vaisuksi.

Ps. Tiedän kyllä miltä tuntuu. Minä ainakin olin himoja täynnä raskausaikana.

Tsemppiä :)

Vierailija
6/8 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee jo pikku hiljaa pännimään. Siitä lähtien kun olen tullut raskaaksi, miehestä on tullut aivan kuin eri mies. Seksihalut sillä lähti samantien ja omien sanojensa mukaan ei oikein ole vielä tajunnut miten tässä pitäisi olla. Seksiä meillä ei ole siis ollut kertaakaan moneen kuukauteen!!

Ja kun tämä maha tässä koko ajan vaan kasvaa ja kasvaa, niin ei se ainakaan helpommaksi mene.

Kommentteja?

Vierailija
7/8 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko raskausaika oltiin seksittä, vaikka tein välillä aika ronskejakin lähestymisyrityksiä. Olipa muuten aika hirveää aikaa, kun itselläni raskaana on hirveät halut ja mies ei reagoinut niihin mitenkään. Seksiä oli ekan kerran hedelmöityspanon jälkeen 3 kk synnytyksestä, ja se oli minulle niin merkittävä tapaus, että makasin jäykkänä ja pidätin kyyneleitä koko ajan. Olin nimittäin jo siinä uskossa, että meillä ei enää ikinä tule olemaan minkäänlaista seksiä...

Vierailija
8/8 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy ja niin pois päin...

nimim. mies joka taas en raaskisi pitää näppinsä erossa raskaana olevasta vaimostaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi