Taas alkaa se järkyttävä keskitysleirimuoti pikkupojilla
Mikä ihme saa vanhemmat kynimään poikalasten hiukset partakoneella ja lapset näyttävät koko kesän ihan keskitysleirivangeilta? Oman poikani hiuksia ei niin lyhyiksi kynitä niin kauan kuin minä hiusmallista päätän.
Kommentit (40)
merkki, että kotiparturoidaan hiukset jollain ihme leikkurilla ja lähiöfaijan hiukset samoin.
Mun kolmella pojalla on kaikilla noin olkapäille ulottuvat hiukset, 4 6 ja 9 vuotiaat. Näyttävät söpöiltä pikkurokkarinrentuilta. Vanhimmalle lupasin tehdä rastat synttärilahjaksi, oon paha paha äiti.
Hänellä on kiharat hiukset ja näyttää aika hassulta, jos kasvaa pidemmäksi.
Vierailija:
Mun kolmella pojalla on kaikilla noin olkapäille ulottuvat hiukset, 4 6 ja 9 vuotiaat. Näyttävät söpöiltä pikkurokkarinrentuilta. Vanhimmalle lupasin tehdä rastat synttärilahjaksi, oon paha paha äiti.
Hyvä! hienoa, et joku uskaltaa erottua. :)
ja heti on joku urpo valittamassa... mut anna mennä, vaik noiden urpojen kiusaksi!
pojalla niin pitäähän se kyniä pois. Ettei vaan olisi yhtään epäpoikamaista vivahdetta, hölmöltähän se näyttäisi ja ties miksi homoksi tulisi.
Hyi yök! Pitkät liuhut pikkupojilla on aivan järkyt.
:D Niin annankin! terveisin:femma
Mutta antakaa kasvaa, mä leikkaan koneella lyhyen pojalleni kuten tähänkin asti. Tosi suloinen.
Veljekset 5- ja 7-v. ovat ottaaneet kesäperinteekseen käydä ísänsä kanssa parturissa ajattamassa itselleen tosi siilit suveksi.
Minusta pojat ovat sopöjä; pää ei hikoa niin hirvittävästi kuin paksun tukan alla ja on helppo pestä.
Miksette sitten leikkaa tytönkin hiuksia ja 98 % maailman ihmisistä elää lämpimimmissä oloissa kuin suomalaiset ja eipä heilläkään läheskään kaikilla ole siiliä.
Tuntuu, että mennään siitä mistä aita on matalin. Ei jakseta yhtään kiinnittää huomiota lasten hiuksiin, joten kynitään lasten hiukset.
Sen takia, kun leikataan vain kerran vuodessa, niin leikataan kunnolla.
niin ei todellakaan huvita pitää pojalla pitkää tukkaa, vaan lähti samantein parin millin siiliksi. Ja kyllä mielestäni ihan kivan näköinen kesätukka!
kiva olis muuten sieltä rastojen seasta kammata kutsumattomia vieraita pois:)
Hänellä ei ole pitkä tukka, mutta sellainen luonnollinen. Mielestäni mielikuvituksetonta ja rumaa nuo siilitukat. Poikaparat näyttävät samaan muottiin valetuilta. Masentavaa.
Mun mielestä nimenomaan toi kynitty millin siili on sitä white trashia.
Kyllä enemmistöllä lähiöpojista on siellä vuokrakerrostalon pihalla se pakolline kesäsiili. Sehän on halpa itse toteuttaa, ei kun Citymarketista vaan kotiparturi ja äiti ajaa kaikilta perheen miespuolisilta turhat hiukset pois. On niin vilposa ja ei tarvi kokoa ajan leikkailla.
sit vielä joku " kiva" pääkallohuivi siihen letin päälle ja maastokuvioiset caprishortsit ja kulahtanut t-paita..
Niiiiin white trash, niiiiin white trash.
T. lyhyttukkaisen (mutta ei millisiilin, vaan muotoillun tukan) pojan äiti. Ja ylpeä, että poika on pojan näköinen, ei pienen narkin näköinen...
Tosin hänelle se on myös kevät-, syksy- ja talvitukka. Bonuksena on se, että sellainen on älyttömän helppo pitää puhtaana (ja tämä on iso asia perheessä, jossa hiustenpesu on kamalaa tappelua).
Ei ne pojat siitä kärsi, en ainakaan ole kuullut kenenkään itkevän hiuksiensa perään.