Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon vissiin huippuälykäs

Vierailija
05.05.2008 |

tein äsken tieteen kuvalehden sivulla olevan älykkystestin ja sain tulokseksi 130, joka on kuulemma huipputasoa, korkeampi kuin 97 prosentilla väestöstä keskimäärin. En huijannut testissä. Joten varmaan sitten oon huippuälykäs.

Ei se kyllä elämässäni näy ainakaan rahallisena menestyksenä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitestihän se on luotettava. :D

Mulla on virallisen testin mukaan 135, enkä silti ole edes akateemista koulutusta vielä saanut hommattua.

Vierailija
2/24 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tulos ei ole virallinen, koska ei ole valvontaa. itse tiedän, etten fuskannut. Ja mulla kyllä on maisterin paperit.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tod kuvittele olevani mikään nero, en tosin tyhmäkään.

Vierailija
4/24 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ;o)

Vierailija
5/24 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä on voittaa paraolympialaisissa sekä väittely internetissä ?

Vaikka voittaisitkin, olet silti vammainen.

Vierailija
6/24 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on tuota moneen kertaan porukalla tehty. Ja tuon testin mukaan av on neroja täynnä. Ihmeellistä, että se väestön huippuälykäs 3 prossaa majailee av:llä :D

Vierailija:

tein äsken tieteen kuvalehden sivulla olevan älykkystestin ja sain tulokseksi 130, joka on kuulemma huipputasoa, korkeampi kuin 97 prosentilla väestöstä keskimäärin. En huijannut testissä. Joten varmaan sitten oon huippuälykäs.

Ei se kyllä elämässäni näy ainakaan rahallisena menestyksenä.

Vierailija
7/24 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viaton ilo tällaisesta pienestä asiasta. En toki menisi kertomaan tätä monellekaan livenä, harva olisi iloinen toisen puolesta tällaisessa. Tieteen kuvalehti ilmoittaa, että lehden sivuilla testin tehneiden keskiarvo on 110 ja koko väestön keskiarvo on 100, joten mä sain 20 pistettä enemmän.

Tunneälyssä mulla sen sijaan taitaa olla korjaamisen varaa, koska tulin kiusatuksi ulos edellisestä työpaikastani.

ap

Vierailija
8/24 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona saatat kysyä ukolta vastauksia ja muutenkin, ei ole koetilanteen aiheuttamaa stressiä jne.

Vierailija
9/24 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kuitenki paremman kuin mieheni, joka on musta nyt hirmu ylpeä ;oD

Vierailija
10/24 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n mies *ylpeänä*

Vierailija
11/24 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän korkeakouluopiskelu ole mitään loogista päättelyä, opinnoissa pärjäämiseen tarvitaan paljon muutakin, kuten kunnianhimoa, pitkäjänteisyyttä, keskittymiskykyä, hyvää muistia, sopeutumiskykyä jne.

Itse sain Mensan testeissä huippulukeman, mutta erosin poppoosta kun ymmärsin, että koko jengi oli ihan pähkähullua. Kuvittelivat olevansa jotain erityislahjakasta porukkaa, mutta todellisia taukkeja suurin osa, jotka vain halusivat pönkittää itsetuntoaan.

Kyllä sen loogisen päättelykyvyn jotenkin arkielämässä huomaa, mutta muuten olen sellainen hattara, etten ikinä jaksaisi keskittyä johonkin tylsään opiskeluun, joka ei yhtään kiinnosta.

Mutta siis onnea vain, ap! Uskon kyllä, että testi meni hyvin ja voi jopa hyvinkin vastata Mensan testiä. Itsekin tein ensin jonkun lehtitestin ja hämmästyin suuresti, kun sain siinä hyvät pisteet. Siinäkin sanottiin, että se vastaa Mensan testiä, mutta Mensan testi oli kyllä ihan erilainen. Pitihän siihen sitten mennä ihan vain uteliaisuuttaan.

Vierailija
12/24 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mäkään " koe" olevani huippuälykäs. Siksihän hämmästelenkin testin tulosta. En tosin ole koskaan pitänyt itseäni tyhmänäkään ja joissakin piireissä mua on tietääkseni pidetty älykkäänä. Mutta jos kerran kuka tahansa av-mamma vetää testistä 120-140 pistettä, niin pitänee laittaa jäitä hattuun.

Tieteen kuvalehti väittää, että sen 130 saa vain kolme prosenttia väestöstä ja että tuloksen virhemarginaali on 4 prosenttia verrattaessa " oikeaan" mensan testiin. Valehteleeko lehti, vai ovatko purkavatko älykkäät naiset turhaumiaan vauvapalstalla tyhmempiä aktiivisemmin?

ap

Vierailija
13/24 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huijaavatko av-mammat netin äo-testeissä?

ap *riehuu vauvapalstalla älykkyytensä unohtaen*

Vierailija
14/24 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" testi on laadittu niin, että sen pistemäärä poikkeaa virallisesti valvottujen älykkyysosamäärätestien tuloksista korkeintaan noin neljä prosenttia suuntaan tai toiseen."

Vierailija
15/24 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 % väestöstä yli 130 pongoa saaneita. Se tekee 3 ihmistä sadasta. Jos noin puolet on miehiä, puolet naisia, on tuhannesta ihmisestä 15 naista, joilla äo yli 130. Jos av:lla käy vaikka 10 000 ihmistä päivässä, on heistä 150 juuri tällaista ja he varmaan ainoina vastailemassa galluppeihin äo-lukemista. Tuskin ne 85 pongoa saaneet tulevat suoritustaan hehkuttamaan.

Vierailija
16/24 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mahtaako 85 pistettä saava jaksaa kiinnostua testistä?

ap

Vierailija
17/24 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistemäärä oli itsekseen pudonnut 71:en pisteeseen. Testisivu oli koneella auki ja kone sammui välillä. Uudelleen käynnistämisen jälkeen pisteet olivat pudonneet, voiko olla niin, että myös älykkyysosamääräni on pudonnut? Eih ja voih!

ap

Vierailija
18/24 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai loogisempi. Päinvastoin, in real life olen melko hidasälyinen, erittäin epälooginen ja matemaattista ja avaruudellista hahmotuskykyä vailla.. Siksi en oikein usko tuollaisten nettitestien hehkuttamiseen =)

Vierailija
19/24 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suuntaa-antavia, mutta tuskin kovin tarkkoja.

Vierailija
20/24 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tytär (12 v) noin 125

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän