Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffien etikettivirheet? Kertokaa...

Vierailija
05.05.2008 |

mulla on treffit parin viikon päästä miehen kans, ollaan puhuttu puhelimessa, mut ei muuten tunneta tai olla aiemmin nähty. Mitä minun pitää/ei pidä tehdä:)?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ettei vaan anna itsestään kovin epätoivoista kuvaa :-)

Vierailija
2/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännissä kun Ellun kana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

35% itse äänessä. Tai siis, älä puhu miestä hengiltä.

Vierailija
4/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi pyri antamaan aika positiivinen kuva elämänasenteestasi, sillä kukaan ei jaksa kiinnostua valittajasta - toiselle tulee tunne että tämä odottaa vaan jotain pelastajaa eikä ole väliä sillä kuka se oikeastaan on. Keep it light!

Ole kiinnostunut toiselle täkeistä asioista eli harrastuksista ja lapsista, jos niitä on. Kiinnitä huomiota myös ympäröiviin tapahtumiin, eli esim. jos olette konsertissa, ko. musiikkiin jne. jottei tilanteeseen synny liikaa paineita.

Treffien lopuksi älä valehtele: jos et halua nähdä uudelleen, älä sano että haluat.

Vierailija
5/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman parasta kuvaa itsestäsi. Joku siisti peruskuva ja sitten hurmaat " kauniimpi luonnossa" olemuksellasi :).

Vierailija
6/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-uskonto

-politiikka

-eksät

Vierailija
7/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskonto tai politiikka on sinulle tärkeä asia, kai siitä pakostikin puhuu. Ja jos oikeasti olet kiinnostunut treffikumppanistasi, miksi et näyttäisi sitä, ei se mitään epätoivoista ole.

Ole oma itsesi. Ja jos yleensäkin juot reilusti alkoholia, mikset ottaisi useampaa rohkaisuryyppyä tai humaltuisi treffeillä.

Vierailija
8/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras neuvo on: ole oma itsesi. Jos etsit itsellesi kumppania, etsit ihmistä joka pitää sinusta ja josta sinä pidät. Jonka kanssa on mukavaa, luonnollista olla. Mun mielestä esim seksistä ei kannata puhua ekoilla treffeilla ellei halua vain seksisuhdetta. Kannattaa olla ystävällinen. Jos kumppani ei miellytä, ei tapaamista kannata pitkittää.

Vierailija
9/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mielestä esim seksistä ei kannata puhua ekoilla treffeilla ellei halua vain seksisuhdetta.

Vierailija
10/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä puhu kovin kiihkeästi. Toki tuot mielipiteesi asiasta selväksi, mutta älä aloita sellaista puhetta mikä kuulostaa siltä kuin yrittäisit saada toisenkin kääntymään mielipiteesi kannalle.

Jos mies on sinusta kiinnostunut ja sinä hänestä, juttu kyllä etenee vaikka olisittekin erimieltä asioista. Ja saattepahan ainakin mielenkiintoista keskustelua aikaiseksi!

Vierailija
11/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe kuin aihe, niin paasaus ja palopuheet kannattaa jättää pois ensitreffeiltä, muuten kaikesta voi keskustella, ainakin normaaliälyisen ihmisen kanssa.

Vierailija
12/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun treffikumppani Vaasalainen? Ihan vain mielenkiinnosta kysyn =)

Vierailija
13/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aviomieheni oli tosi kohtelias muitakin kohtaan eikä siis ollut ystävällinen vain minulle. Se teki minuun vaikutuksen, koska olin ollut muutamilla treffeillä, joissa ääliöäijä kyykytti tarjoilijaa vain näyttääkseen minulle, että hänellä on kanttia (tulkitsin sen epäsuoraksi vihjeeksi pienestä peniksestä, enkä jäänyt ottamaan asiasta selvää).

Ja unohda nämä vinkit " älä puhu siitä ja tuosta" . Oman aviomieheni kanssa nauroimme katketaksemme ekoilla treffeillä hirvittäville turistiripulikohtaloillemme, tajusimme äänestävämme eri puoluetta ja kaiken lisäksi vetäisimme kännit ja harrastimme seksiä.

Nyt naimisissa, yksi lapsi.

Vierailija
14/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele, mutta älä urki.

Pese hampaasi ja hiuksesi.

Älä laita liian vahvan hajuisia hiuskiinteitä tai hajuvesiä.

Älä meikkaa liian paksusti.

Vierailija
15/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heille tulee suorituspaineita - ja he sitten ajattelevat, että tuon dominan tyydyttämisessä pitääkin olla aikamoinen uros. Toiseksi he eivät ehkä ITSE tunne itseään kotoisaksi letkeästi heitellessä seksistä herjaa puolituntemattoman naisen kanssa.

KOLMANNEKSI joistakin intiimeistä asioista puhuttaessa kannattaa olla hienotunteinen. Kyse ei ole vain siitä, että " ahdasmieliset moralistit eivät hyväksy" , vaan myös ihan peruskäytöstavoista. Turha selittää, että " joo siis se vain ymmärsi mut ihan väärin, oikeesti mä tykkään romanttisesta rakkaudesta ja olisin halunnut tutustua häneen ihmisenä" , jos ekoilla treffeillä alkaa selittää jotain strap on dildolla perseeseen panemisesta ja siitä, kuinka fistaus on tosi jees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi