Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia me&i lastenvaatteista?
05.05.2008 |
olen tänäin menossa ekaa kertaa kyseisille kutsuille ja netistä katoin että ei ne ihan halpoja ole, mutta vastaako laatu hintaa?
Kommentit (2)
Itse en myöskään ole ollut kyseisillä kutsuilla mutta kiinnostus heräsi ja laitoin nettisivujen kautta yhteydenottopyynnön. Kivannäköisiä vaatteet ovat ainakin ja muilta olis kiva kokemuksia saada käytöstä?!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pojan T-paita on ainakin kestänyt kovaa pesua ja kuivausrumpua moitteettomasti ja paitaa on toella pidetty taukoamatta koska se on nyt lemppari ja suunilleen ainoa jonka suostuisi laittamaan päälle.
Samoin kunnon 70-luvun meininkiä oleva froteinen tunika tai mikälie mekko tuntuisi olevan tosi laadukas.
Sitävastoin toinen tunika, ohutta, elastaania sisältävää trikoota oleva on aika surkea. Kainalossa on ommel purkautunut ja kun se ei suositusten mukaan kestä kuin 30 asteisen pesun, on todella hankalaa sitä käyttövaatteena pitää. Olen kyllä nyt ottanut riskin ja pessyt sitä 40 asteessa, koska ei 30 asteessa 4-vuotiaan vaatteesta saa tahroja pois. Näyttäisi kyllä kestävän sen 40 astettakin.