Kuuden vuoden jälkeen +++
En tiedä, onko täällä enää ketään, jotka muistavat minut: kuusi votta sitten aloitin aktiivipalstailun, mutta parin vuoden tuloksettomie hoitojen jälkeen palstailukin hiipui. Toivottavasti kukan tuon aikaisista palstailijoista ei ole täällä, vaan olette plussanneet kaikki jo ainakin kerran!
Niin, tämä on se palsta, jolta olen saanut kaikkein eniten tukea koko lapsetomuusaikanamme ja siksi haluan täällä kertoa ihan ensimäisenä: kuuden vuoden lapsettomuushoitojen jälkeen sain tänään kuulla, että raskaustestini on POSITIIVINEN. Minä olen raskaana.
En edes usko sitä vielä, lähden kohta apteekkiin testiostoksille: haluan nähdä vihdoinkin ne kaksi viivaa testissä. Ne, joita en koskaan ennen ole nähnyt. Valkoisia ruutuja sitäkin enemmän, kuuteen vuoteen niitä mahtuu.
Hoitoihin (olemme kokeilleet kaiken clomeista clomi-insseihin, pistos-insseihin, IVMhoitoihin ja IVFiin) päädyimme minun pcos' ni ja toisen munatorven synnynäisen puttumisen takia ja nyt siis vihdoin onnisti. Tämä hoito oli kolmas ivf ja ensimmäinen, josta pääsimme siirtoon saakka. Eka kerta keskeytyi huonon sumuvasteen takia, toisessa munikset puhkesivat itsekseen ennen aikojaan ja tässä kolmannessa kaikki meni kunnolla.
Saimme viisi munasolua, joista kolme hedelmöittyi ja kaksi siirrettiin. Lisänä oli vielä icsi ja AHA, sillä ikää on jo kertynyt melkein neljäkymmentä. Ja nyt en tiedä, mite päin olisin. Itkettää ja naurattaa yhtä aikaa, pelottaa ja kauhistuttaa ja kaikkea!
Toivottavasti tämä tarinani antaa voimia teille kaikille samojen hoitojen kurimuksessa kiepuville. Itse heitin toivon kaivoon ja sataan kertaan, mutta aina sieltä myös nousin ja hammasta purren jatkoimme. Ja näköjään se kannatti.
Halauksin ja pikaista plussautumista teille kaikille toivottaen,
Maija
Kommentit (5)
[size=2]AIVAN MIELETTÖMÄSTI ONNEA TÄSTÄ AIVAN MIELETTÖMÄSTÄ UUTISESTA :D[/size]
Näin se elämä vaan osaa yllättää välillä jopa positiivisesti!!
Eikö olekin aivan törkeen [size=2]IHANAA[/size] nähdä siinä testissä ne
maagiset [size=2]KAKSI VIIVAA[/size] ????!!!!!!! Itse tein parikin testiä, kun oli niin tottunut näkemään vain puhtaita valkoisia ruutuja siihen asti.
Itse täällä odottelen tätä toista luomuylläriä jo viikolla 30+....eipä olisi vielä 3 vuotta sitten uskonut, että meillä on ihan pian KAKSI lasta :O
[size=2]TURVALLISTA RASKAUSAIKAA & HYVÄÄ VOINTIA[/size] HALAUKSEN kera :)
Toivottelee: Je_Ni *vanha palstakamu* (poika 10/06 ja rv 30+)
Groove: joo, sama tyyppi! Muistankin sinut myös, ei meistä niin montaa kahdella kohdulla ole siunattu :))) Kiitokset onitteluista. Toivottavasti itse plussaat myös pian. Jaksamista hoitojen keskelle, ne tuottavat TODISTEUSTI tulosta :))
Je_Ni: palstakamuseni, toden totta, ja hyvänen aika, sinä se et tältä palstalta osaa pysyä poissa ;DD
JÄTTISUURET kiitokset onnitteluista, toivottavasti tosiaan kaikki menee kuten pitää. Vielä en oikein osaa edes iloita, vaikka veritesti tosiaan kunnon tuloksen antoikin ja olen sen lisäksi tehnyt jo kaksi kotitestiä ja saanut niihin saman positiivisen tuloksen...hihhih...on se vaan todella niiiiin upea näky! No, eiköhän tämä jossain vaiheessa ala tuntua todelta.
Myös sinulle onnittelut: kaiken sen tahkoamisen jälkeen KAKSI LUOMUIHMETTÄ on aivan mielettömän ihana juttu!!! Olen älyttömän onnellinen, että tuollainen on tässä maailmassa mahdollista. Arvaa vaan, antoiko jo ensimmäisesi aikoinaan toivoa meille muille vielä hoitojen suossa rämpiville! Nauti pojastasi ja mahan kasvattelusta täysillä, aurinkoista kevättä ja halauksia!
t: Maija
Emme varmaan ole piinnailleet samoissa pinoissa tai en ainakaan muista.
Mutta oli pakko tulla onnittelemaan !!!!
Tälläiset viestit antavat tuulta taas omiin purjeisiin, tässä lapsettomuuden suossa. Meillä yritystä takana 4-vuotta josta hoidossa 3-vuotta. Ei yhtään plussaa, yksi kohdunulkoinen.
Onnittelut vielä kerran ja paljon tarra sukkia !!!!!!!!!
T.mami
mahtava juttu. :) Antaa kuule tosi paljon toivoa meikäläisellekin. Minkälaisia alkuraskauden oireita sulla on, jos saa kysyä? Erityisesti nuo kohtutuntemukset kiinnostaa, entä onko ollut tuhrua?
Onnellista raskausaikaa! :)
Minä muistan sinut kyllä. En ole tosin paljoa lapsettomuus-puolella kirjoitellut, vaikka itselläkin on 6 vuotta yritystä takana. Vaihdoin vastikään nikkiä, Majita-nimellä palstailin ennen.
Oletko sinä se Maija, jolla on kaksi kohtua?
Tarinasi antaa kyllä toivoa. Mahtava juttu, olen todella onnellinen puolestasi. :)
t. toinen plussaa toivova Maija jolla kaksi kohtua