Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että alle 1½v lapsi voi olla päivä- ja yökuiva?

Vierailija
05.05.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ollut vielä viitseliäämpi, niin meillä varmaan olisi niin käynyt.

Vierailija
2/6 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon tuossa iässä kiinni kyllä vanhempien ahkeruudesta käyttää lasta potalla, kun ei vielä luultavasti itse aina hoksaa ajoissa. Yökuivuus lienee aika harvinaista alle puoltoistavuotiaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todella harvinaista.

Vierailija
4/6 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekee sen pottaan / pönttöön.

Päiväkuiva ei mun mielestä ole lapsi, jota vanhemmat kiikuttaa potalle 30min välein koko päivän, laittaa päikkäreiden ajaksi vaipan (joka kastuu) ja lapsi siis tekee suurimman osan pissoista pottaan.

Noilla kriteereilläni sanoisin, että HYVIN harva alle 1,5v lapsi on päiväkuiva, yökuivuudesta puhumattakaan.

Meillä 2 lasta ja toinen oli päivä- ja yökuiva 1v 11kk ikäisenä.

Vierailija
5/6 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson kuivaksi lapsen joka itse menee potalle / pöntölle tai korkeintaan pyytää jonkun mukaan auttamaan housujen kanssa tms. Se ei ole kuivuutta että äiti vie potalle säännöllisesti. Eli en usko että kovinkaan moni tuon ikäinen on kuiva.

Vierailija
6/6 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on kuiva vasta sitte ku se osaa jollain tavalla ite kertoa hädästään. Tietysti isompiaki jo pitkään vaipattomina olleita lapsia joutuu välillä muistutteleen ja joskus aika useinki, mutta se ei oo sama asia jatkuva muistuttelu ja potalle kuskaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme