Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa nyt hyvät ihmiset mikä mussa on vikana!!

Vierailija
05.05.2008 |

Nyt on takana 2 yhden illan juttua (siis 2 eri miestä, jotka olen jo entuudestaan tuntenut työjuttujen kautta) ja kumpikin kerta päätyi intohimoisen pelehtimisen kautta siihen et mies ei pystynyt kun ei vaan enää seissyt. Siis mikä ihme menee pieleen ja mitä mun pitäs asialle tehdä - traumojahan tuosta sai loppuiäksi!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuule melko yleistä, ettei miehellä seiso noissa yhdenillanjutuissa. Jännittävät liikaa ja on suorituspaineita eikä sitten seisokkaan.

Joten ole ihan rauhallinen, ei se sinusta johdu.

Vierailija
2/5 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa viinaa miehellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasi että ei kannata naida irtopokaa, siitä tulee vaan paha mieli. Oma vaimo on parempi. Sai kuitenkin kivaa vaihtelua elämään tiedon siitä että saisi jos haluaisi. Sehän riittääkin.

Vierailija
4/5 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni suht ok, sillä olen aina ollut liikunnallinen ja harrastan eri lajeja. Siniset silmät ja pitkät keski-vaaleat hiukset.

Tää jälkimmäinen näistä pitää edelleen yhteyttä ja kysyy et koska saa tilaisuuden hyvittää tapahtunut. Eka sen sijaan vaan sanoi et mussa ei oo mitään vikaa, mutta ei ajattele asiaa (siis sitä et haluis sänkyyn mun kans) enää, et sitä paremmalla mallilla omat asiat on mitä vähemmän ajattlee....että näin.

ap

Vierailija
5/5 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväilitkö muuten? Vai odotitko vain että miehet hoitelevat hommat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan