Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en tule raskaaksi? :(

Vierailija
05.05.2008 |

Hei, kirjoittelen tänne siksi, jos jollakin olisi vastaavaa kokemusta...

Eli yritämme toista lasta, nyt on jo menossa yrityskierto 9... Ekan saimme n. vuoden yrityksen jälkeen Clomien jälkeen kuitenkin ns. luomukierrosta...

No nyt yritimme 7 kk ja sitten kävin gynellä, joka määräsi Teroluteja, joita olen nyt 2 kiertoa syönnyt kierron pituuden tasaamiseksi. Minulla oli aika lyhyitä kiertoja, 23-24 pv. Aamulämpöjä mittailin viimeisimmän kierron ja hienosti tuli sellaiset käyrät " mitä pitääkin" tulla. Olen kyllä limoista bongannut oviksen, joten ilmeisesti kuitenkin ovuloin.

Mutta missä vika kun en raskaudu? Olemme heilutelleet peittoja joka toinen päivä jne. ovulaation aikaan, jo kp8 tai vasta kp 12 vähän vaihdellen mutta niin vaan aina menkat alkavat.

Tää on niiiin masentavaa kun kierto toisensa jälkeen aina pettyy eikä selvää syytä löydy. Stressi? No jos sitä ei vielä ole, niin tästähän kohta tulee. Tiedän, että pitäisi olla ajattelematta tätä asiaa, mutta helpommin sanottu.....

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovista lima muuttuu juoksevammaksi ja " kananmunan valkuaista" muistuttavaksi. Tällöin ajattelen oviksen olevan lähellä ja olen ajatellut että tällöin pitäisi olla jo yritystä....

Vierailija
2/18 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanamunalimapäivästähän sanotaan että ovis on päivän tai parin päässä, missä vaiheessa kiertoa sulla on noi limat, siis mitkä kpt suunnilleen esim kanamunalimaan ja miten yhdynnät sen suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovis on todellakin päivän parin kuluessa. Esim. viime kierrossa oli kanamunalimaa juuri kp 10-11. Yhdynnässä olimme kp 10, 12 ja 13...

Vierailija
4/18 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme joissakin kierroissa aloittaneet jo kp 8. Mutta nyt kun Terolutit olivat käytössä, aloitimme kp 10, kun ajattelin että kierto olisi pidempi. Se oli sitten loppujen lopuksi 26.

ap

Vierailija
5/18 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota luteaalivaihetta? Sitäkö tarkoitit? Ja kilpirauhaskokeetkin on otettu ja arvot olivat normaalit.

Vierailija
6/18 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanamunalimapäivä voi olla ovispäivä, siis jos se on se viimeinen limapäivä, kannattaa aloittaa yhdynnät jo tuossa kp8, ja siitä joka toinen päivä, paitsi kanamunalimapäivänä ja heti seuraavana olisin vielä,

eli viime kierron mukaan teillä olisin koittanut: kp8, kp10, kp11 ja vielä kp12 olisin saattanut varmistella jos olis jaksanut/ehtinyt,

kp13 ovis oli teillä varmana jo ohi, viimeinen limapäviä on ylensä ovispäivä, eli saatto iolla jo kp11 ovis, sitä ennen ja sen aikana yhdynnät on ne mitä toimii, munasolu ei ole vuorokauttakaan välttämättä hedelmöittymiskykyinen, että kp13 on liian myöhään kyllä jos ovis kp11 :/

Vierailija
7/18 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovulaatio on kp11 ja menkat alkaa kp24 niin on ihan riittävä luteaalivaihe, alle 10 pv vaiheella ei ehkä ole helpointa raskautua, mutta tosiaan unohdin että sulla on noi terot, nehän tosiaan pidentää tuota luteaalivaihetta, 26 on jo ihan normaalikierto

Toivottavasti tärppäis teillä!!! Mä meinaan ite tiedän tuon yrityksen tuskan, me tehtiin kans toista lasta melkein vuosi ja alkoi siinä usko mennä, niiden meidän vauvantekohomma-päivien mukaan mä koitin sulle laittaa noi vinkit siitä kierrosta mikä vihdoin onnistui ;)

Vierailija
8/18 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko ihan mahdoton ajatus, että jos haluaa raskautua niin pariskunta touhuis joka päivä. Joku varmaan tyrmää mut täydellisesti mut tuli vaan mieleen... Olen jo lähellä 40v ja rakastelemme päivittäin vaikka vauvaa emme yritäkkään. Pahantuulisuus ja stressi helpottuu kun saa joka päivä. Ja en tarkoita mitään pahaa tällä viestillä!

Vierailija
9/18 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja saa laittaa!

Miestä ei ole tutkittu tässä toisessa yrityksessä, ekasta kyllä tutkittiin ja siitä on aikaa nyt n. 3 vuotta. Molemmat olemme terveitä, ei tupakoida ja alkoholia käytetään tosi harvoin. Että sillä puolenkaan ei pitäisi olla mitään.

Mutta voi olla, että oltiin nyt viime kierrossa liian myöhään liikkeellä. No jos mulla nyt on kp 2 menossa ja 2 Tero-kiertoa takana, jotka ovat olleet toinen 27 pv ja toinen 26 pv, niin mielipiteitä, mitkä päivät olisivat nyt otollisimmat yhdyntöihin??

Ja kyllä, tämä on tosi raastavaa ja " tuskallista" , kun periaatteessa ei pitäisi olla mitään vikaa... ja sitten kun lähipiirissä on niitä, jotka napsahtavat heti raskaaksi... ja yksikin kaveri sanoi että " Kokeiltiin nyt tämmöistä ikäeroa..." ... Niinkuin sen voisi itse noin vaan päättää.. Arghhh....

Vierailija
10/18 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä harva jo pidemmässä suhteessa oleva " jaksaa" ihan joka pv. Ja eikö siinä jo simppojen laatukin kärsi?

ei ap

Vierailija
11/18 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä jotta siittiöiden määrä ei olisi liian vähäinen , kerkeävät joka toinen tai joka kolmaspäivä " kehittyä" tai siis tärppi on parempi mitä joka päivä sekstaillessa .

Vierailija
12/18 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 6 lasta ja yhdessä ollaan oltu kohta 20v. Lasten ollessa ihan vauvoja niin makuuhuoneessa oli hiljaisempaa muuten nautimme toisistamme päivittäin. t. 13

Vierailija
13/18 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaan on simpat erittäin huonolaatuisia. :(

Vierailija
14/18 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki limoista riippuen, mut aloittaisin vaik just kp8 kp10 kp12, mut jos ne limat on vaikka niinku viimeks ni olisin limapäivänä ja seuraavana peräkkäin :)

eli kp8 kp10 kp11 :)

Vierailija
15/18 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitin jo tuolla ovulaatiopuolella kysyä samaa, jos kanamunalimaa tulee kp14 ja sitten kuivuu, niin onko kp18 aivan mahdoton enää raskautua?

Vierailija
16/18 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyviä ja asiallisia vastauksia. Kokeillaanpa sitten noin!

Entä greippimehut ja foolihapot, onko niistä hyötyä? JOssakin kierrossa kokeilin greippimehua -siis tuloksetta...

Entä punaviini oviksen jälkeen? Vai ovatko nämä kaikki ihan hömppää?

Vierailija
17/18 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä join greippimehua tärppikierrossa, se aiheutti niin mojovat limat että uskon että sillä oli vaikutusta, joka kierrossa en sitä juonut mutta ainakin tärppikierrossa join, pari kolme lasillista kp1-ovulaatio aikaan :)

Niin ja omenaviinietikka, niitä kapseleita napsin alkukierrossa myös, en ihan kyllä sitä 3kpl/pv mutta 1-3kpl ehkä ekan viikon, en usko että ne vaikuttivat, mutta enpäs tiedä..

Ja me siis lopetettiin puuhailut siihen kanamunalimaa seuraavaan päivään ja sitä ennen oli ollut muutama yritysviritys :)

eli kyllä mä sulle arvelisin että koitatte kp7-8 alkaen ja sitten kun tulee hyvät limat niin sinä päivänä ja seuraavana vielä, kunnes siis kuivuu.

Tsemppiä!!

Vierailija
18/18 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kun oon tässä ihan surkeena ollut tän asian kanssa -taas. Eli taidan siis mennä greippimehuostoksille tänään ja kp 8 aloitellaan viimeistään. Noista kapseleista en ole kuullutkaan!

ap

PS. Vielä saa kommentoida jos tulee mieleen jotain...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi