Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö muita aikuisia jotka kärsivät laryngiiteistä???

Vierailija
04.05.2008 |

Itselläni on laryngiittejä(kurkunpääntulehduksia) ollut jo 6vuotta aikuisena. Meilkein aina johtavat hengenahdistukseen ja kerran myös sairaalaan sisälle. Nykyään aloitan estona kortisoonikuurin jotta joka kerta ei tulisi sairaalakeikkaa. Onko muita jolla on kyseistä riesaa? Miten sinulla on hoidettu? Onko löytynyt jotain tekijää joka laukaisee tai aiheuttaa kyseisen vaivan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi helmikuussa ja hengenahdistusta oli myös, mutta lisäsin astmalääkeannostusta niin se auttoi hengenahdistukseen. Ikävä tauti.

Vierailija
2/6 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen myös astmaatikko, ehkä se vaikuttaa myös t:4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole astmaa ja oireilen silti. Joskus on jäänyt joku vuosi välistä ettei ole ollut mutta nyt 1,5kk aikana tämä on jo toinen kerta. Löytyykö vielä ketään muuta?

Vierailija
4/6 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma minulla on myöskin mutta se on niin hyvässä kunnossa etten tarvitse säännöllistä lääkitystä. Kurkunpäätulehduksen aikaan kyllä tarvin.

Vierailija
5/6 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä astmaatikoilla ollut laryngiittejä jo pienenä? Entä milloin astmanne on todettu, jo lapsena?

Mulla on kohta 7v poika jonka kanssa käytiin viime talvena kolme sairaalakeikkaa laryngiitin takia, aiemmin ei ole laryngiittiä ollut, vaikka ainahan sen yskä kuulostaa haukkuvalta kun sairastuu. Vuosi sitten talvella valitti pakkasella että hengittäminen sattuu ja keuhkoja ahdistaa, mietin silloin onko sillä astma (lääkärit ovat eri mieltä, mutta itseä ajatus vaivaa)

eli onko laryngiitti ja astma yhteydessä toisiinsa jo lapsena? Olen jostakin lukenut että laryngiitti olisi tyypillisempää alle kouluikäisille pojille ja että sen pitäisi kouluikäisenä helpottaa, meillä alkoi vasta tänä talvena vaivata

Vierailija
6/6 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla on laryngiittejä aikuisena ilman astmaa. Lapsena minulla ei tainnut olla tällaistä mutta nyt senkin edestä. Liittyyköhän astma jotenkin tähän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi