Oletko jollakin tavalla jossain asiassa
niin outo, että jos kertoisit muille he katsoisivat sinua kieroon?
Kommentit (8)
joo, näin meilläkin. Kuitenkin jos pääsenkin aiemmin töistä tai lapsi on kaverilla, on helpompi soittaa suoraan lapsen kännykkään kuin puistotädin tai lapsen kaverin vanhempien kännykkään.
Vierailija:
joo, näin meilläkin. Kuitenkin jos pääsenkin aiemmin töistä tai lapsi on kaverilla, on helpompi soittaa suoraan lapsen kännykkään kuin puistotädin tai lapsen kaverin vanhempien kännykkään.
haluan tuntea myös ne aikuiset joiden kanssa lapsenikin on tekemisissä. Jos aina vain puhuisin omalle lapselleni, jäisi monta asiaa selvittämättä...
Meillä on tuossa puistossa vanhempainiltoja aivan kuten koulussakin. Tunnen myös lapsen kavereiden vanhemmat, naapurissahan tässä asutaan. Silti meillä on lapsella oma kännykkä.
Mulla on adhd ja tosi outo elämänfilosofia :)
Tai ainakin anopin mielestä olen outo. Hän on sen suoraan sanonut. Ehkä sitten olen, ihan sama mulle. Mulla on runsaasti aspergerin piirteitä, mutta diagnoosia ei ole koskaan tehty. Se voisi kyllä selittää mun " outouden" . Munkaan elämänfilosofia ei taida olla ihan tästä maailmasta.
mun salaisuus on sellainen, että nuoreksi ihmiseksi mulla on paljon vanhemman iän perussairauksia. Peittelen niitä ja keksin kaikkia valheitakin, etteivät tulisi ilmi.