Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asunnon koko

Vierailija
04.05.2008 |

Onko täällä ketään, joka asuu kolmiossa, ja kolmas lapsi tulossa? Tuntuu että kaikilla on varaa asua omakotitalossa tai muuten isossa asunnoissa. Meillä ei ainakaan varaa, kun itse olen äitiyslomalla,joka jälkeen hoitovapaalla. Tai ehkä olisi juuri ja juuri varaa, mutta ei viitsi laittaa kaikkea " löysää" asumiseen. Olisi kiva kuulla miten olette mahtuneet kolmioon kolmen lapsen kanssa. Meillä 2 ja 4-vuotiaat tytöt, ja la alle vkon päästä, poika tulossa. Toki sitten jossain vaiheessa, kun itse palaan työelämään, että molemmat on vakitöissä, niin sitten voi isompaa katsellakin:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoa perhettä " pienessä" asunnossa, ollaanko tosiaan ainoat?!

Vierailija
2/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisivat olla opiskelijoita molemmat tai ainakin toinen. Ahdasta kuulemma oli, mutta eivät tuntuneet mitenkään kärsivän tilanteesta. Järjestelyä se varmasti vaati, kun rahat olivat ilmeisesti tiukalle. Tarkemmin en tiedä, kun en mitenkään hyvin tuntenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenhuoneet ja nukkumisjärjestelyt, jos saan kysyä?

Vierailija
4/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tytöt omassa huoneessa kaksin ja vauva teidän makkarissa. Ei toi nyt niin pahalta kuulosta. Riippuu tietty asunnon koosta, pohjaratkaisusta, säilytystiloista.

Vierailija
5/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan omakotitalossa, jossa yksi oikea makuuhuone. Pojat (2 ja 4v), nukkuu siellä, itse nukutaan vauvan kanssa takkahuoneessa. Kun vauva tosta kasvaa, olis kiva saada remontti valmiiksi, jotta ei tartteis kolmea nukuttaa samassa huoneessa. Nukahtaminen on meillä ollut aina ongelma. Muuten ei mitään mahtumisongelmia.

Vierailija
6/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa nukutaan olohuoneessa.

Vierailija
7/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olivat silloin 16, 13 ja 7. Vanhemmilla oli oma makuuhuone ja lapsille levitettiin sängyt joka päivä olohuoneeseen.

Ei lapsella ole pakko olla omaa huonetta. Joku oma kohta huoneessa on hyvä olla esim jos kaksi lasta samassa huoneessa, niin esim omat pöydät tai omat pikku lipastot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi